Revolut udostępnił kolekcjonerskie karty płatnicze NBA. Revolut wystąpił po raz pierwszy w roli partnera NBA (Presenting Partner) podczas wydarzenia NBA Paris Game 2024. Bank zwiększył swoje zaangażowanie w tym roku występując jako partner wydarzeń (Associate Partner) NBA Paris Games 2025 i (Presenting Partner) NBA Paris Jam 2025. Stworzenie co-brandowego produktu to kolejny krok w ramach partnerstwa globalnych marek.
Limitowana seria obejmuje dwa warianty kart, które łączą inspirowany koszykówką design z innowacyjnymi usługami finansowymi. Pierwsza z nich, to metalowa karta premium nawiązująca układem graficznym do profesjonalnego boiska do koszykówki. Karta nosi nazwę NBA Hardwood i mogą ją zamówić klienci Revolut posiadający plany Metal lub Ultra (karta kosztuje 249,99 zł).
Drugi wariant karty z logo NBA, jest lżejszy i wykonany z plastiku. To karta do codziennego użytku, której wygląd i faktura inspirowana jest klasyczną, znaną z ligowych parkietów piłką. Karta nosi nazwę NBA Baller i mogą ja zamówić wszyscy klienci Revolut, niezależnie od posiadanego planu (karta kosztuje 84,99 zł).
Obie karty można zamówić bezpośrednio z poziomu aplikacji Revolut (wybierając na ekranie zakładkę karty i następnie “Dodaj nowe”). Produkt jest dostępny w ramach krótkich kolekcjonerskich serii w Wielkiej Brytanii oraz w większości państw EOG (Europejski Obszar Gospodarczy), w tym w Polsce. Oprócz wersji fizycznej, karty posiadają wersje wirtualne, które można dodać do cyfrowego portfela, by realizować płatności online i telefonem (w oczekiwaniu na dostawę karty fizycznej).
“Nasze partnerstwo z ligą NBA to gra zespołowa – naturalne połączenie energii i dynamiki, które charakteryzują światową koszykówkę z pasją i precyzją z jaką Revolut buduje pozytywne doświadczenia dla klientów. Z dumą udostępniamy karty, które są hołdem dla największych gwiazd i legendy NBA. To gratka dla fanów basketu, a dla nas okazja by zaprezentować innowacyjne wzornictwo i dbałość o szczegóły, z której znany jest Revolut. Od kart, przez specjalne wydarzenia, nasza kooperacja z NBA wykracza poza standardowy sponsoring – to sposób, aby zbliżyć fanów do gry, którą kochają i docenić skupioną wokół sportu społeczność” – powiedziała Deborah Wajsbrot, Head of Growth – Partnerships w Revolut.
”Dzięki co-brandowym kartom Revolut oferuje fanom NBA świeży, kreatywny sposób na zasygnalizowanie ich przynależności do globalnej koszykarskiej rodziny. Od początku naszej współpracy Revolut nieustannie wykazuje inicjatywę, zaangażowanie i pasję w kreowanie nowych sposobów komunikacji z fanami NBA w całym regionie europejskim” – David Brody, Vice President, Global Partner Management w NBA.
Revolut to nie tylko europejski bank, to także marka, wartości i emocje, które składają się na styl życia. Codzienny wysiłek, dążenie do doskonałości, gra fair play zarówno w biznesie, jak i w sporcie – karty z nowej kolekcji są tego symbolem.
Źródło: Revolut