Rex Concepts zapowiada dynamiczny rozwój marki Burger King

6 dni temu

Burger King działa na polskim rynku nieprzerwanie od 2007 roku. w tej chwili sieć liczy 74 restauracje. To liczba ma się w najbliższych latach dynamicznie zwiększyć.

W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii.

– Liczba naszych restauracji wzrosła od 20 restauracji przejętych w 2022 r. do 57 na koniec 2023 r. Do końca bieżącego roku planujemy osiągnąć liczbę 100 restauracji na wszystkich trzech rynkach. Aktualnie prowadzimy ich 77 – mówił podczas spotkania z mediami Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts, master franczyzobiorcy Burger King i Popeyes. – W ramach obydwóch marek i trzech rynków planujemy osiągnąć liczbę ok. 700 restauracji do 2031 roku – dodaje.

Rozwój marki Burger King

Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku.

Firma skupiła się na poprawie przejętego biznesu, odnotowując średni wzrost sprzedaży SSS 13 proc. rok do roku i poprawiając główne linie kosztowe, takie jak koszty sprzedaży z 32 proc. (przed przejęciem) do 29 proc., pomimo przeciwności kosztowych spowodowanych inflacją cen żywności.

Założony w 1954 roku sieć Burger King jest w tej chwili drugą co do wielkości siecią fast food na świecie.

Idź do oryginalnego materiału