Ripple notuje kolejne małe zwycięstwo i krok w kierunku rozwoju. Brad Garlinghouse pęka z dumy

11 miesięcy temu

Firma Ripple i jej CEO Brad Garlinghouse pochwaliły się w środę na Twitterze, iż spółka Ripple Markets APAC Pte Ltd uzyskała licencję płatniczą od instytucji zajmującej się płatnościami w Singapurze (MAS) na prowadzenie działalności bez progów transakcyjnych. Decyzja umożliwia firmie świadczenie regulowanych usług cyfrowych tokenów płatniczych na terenie Singapuru.

Ripple z istotną licencją w Singapurze

Ripple rozpoczęło starania w sprawie uzyskania licencji od instytucji zajmującej się płatnościami w Singapurze (MAS) na początku tego roku. Wniosek przeszedł pierwsze sito sprawdzające, dzięki czemu możliwe było złożenie kolejnego wniosku, tym razem skierowanego do głównej instytucji płatniczej (MPI). Cztery miesiące później firma uzyskała pełną zgodę oraz licencję Głównej Instytucji Płatniczej na usługi cyfrowych tokenów płatniczych w Singapurze.

Dumy i euforii z sukcesu nie krył CEO Ripple Brad Garlinghouse. W swoim twitterowym wpisie napisał:

Podobny wpis opublikował również oficjalny twitterowy profil firmy.

Incredibly proud of team @Ripple – just 4(!) months after we received our in-principle approval from @MAS_sg, we’ve now secured the full Major Payment Institution license for digital payment token services in Singapore. https://t.co/AH1sDUG4UE

— Brad Garlinghouse (@bgarlinghouse) October 4, 2023

Firma dobrze czuje się w Azji

Ripple toczy w USA ciężkie batalie z SEC. Zanim się to zaczęło, firma zaczęła osadzać swoją działalność w Azji. Póki co Brad Garlinghouse wydaje się być zadowolony z tego ruchu. W jego oświadczeniu z 4 października Garlingouse pochwala przejrzystości przepisów i wsparcie, jakie firma znalazła w Singapurze. W niniejszym oświadczeniu stwierdził: Odkąd w 2017 roku Singapur stał się naszą siedzibą główną w regionie Azji i Pacyfiku. Kraj ten odgrywa kluczową rolę w globalnej działalności Ripple. Zatrudniliśmy wyjątkowe talenty wśród kierownictwa, w ciągu ostatniego roku podwoiliśmy liczbę pracowników i planujemy w dalszym ciągu zwiększać naszą obecność w Singapurze”.

Firma ma siedzibę w San Francisco, ale jak podaje ​​większość jej operacji, bo ponad 90%, prowadzona jest poza Stanami Zjednoczonymi. Spośród wszystkich regionów region Azji i Pacyfiku, Singapur zdaje się być obszarem, w którym podmiot radzi sobie najlepiej.

Idź do oryginalnego materiału