Roku planuje zacząć wyświetlać reklamy wideo na ekranie głównym

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Roku ma plan zwiększenia przychodów z reklam. W pewnym momencie firma zacznie wyświetlać reklamy wideo na ekranie głównym. Dyrektor generalny Roku, Anthony Wood powiedział inwestorom podczas w zeszłym tygodniu ukazały się wyniki spółki iż firma umieści reklamy wideo w „najlepszej aplikacji wideo, którą nazwaliśmy Marquee”, w której w tej chwili znajdują się reklamy ze statycznym obrazem.

Wygląda na to, iż Wood ma na myśli pole na ekranie głównym, które znajduje się po prawej stronie aplikacji Roku, co, miejmy nadzieję, oznacza, iż ​​reklamy wideo nie będą wyświetlane na pełnym ekranie. Powiedział, iż firma testuje także „inne typy jednostek reklamowych wideo” i szuka innych sposobów na „wprowadzenie większej liczby innowacji w reklamach wideo” na ekranie głównym. Nacisk firmy następuje po wykonaniu swojego zadania trzecia przerwa w ciągu niecałego roku we wrześniu ubiegłego roku w obliczu wolniejszej działalności reklamowej, która jest jej głównym źródłem przychodów. Podczas rozmowy Wood wspomniał także o nowym wierszu spersonalizowanych treści „opartych na sztucznej inteligencji”, który Roko niedawno dodał do ekranu głównego.

Mimo to Roku to zrobił zgłosić patent odpowiednik powiedzenia innym producentom sprzętu do transmisji strumieniowej, aby wstrzymali piwo – plan do wykorzystania automatyczne rozpoznawanie treści aby dowiedzieć się, kiedy wstrzymałeś ekran, powiedzmy, Apple TV lub PS5 i skorzystać z okazji, aby narzucić Ci reklamy przez HDMI. To oczywiście tylko zgłoszenie patentowe i nie oznacza, iż ​​coś takiego faktycznie ma miejsce. Ale jeżeli kiedykolwiek tak się stanie, pamiętaj: wszystko, choćby urządzenie Roku TV, może być frisbee, jeżeli wystarczająco się postarasz.



Source link

Idź do oryginalnego materiału