Ronald Reijmers odpowiedzialny za globalną sprzedaż detaliczną marki Puma

8 godzin temu

Puma mianowała Ronalda Reijmersa wiceprezesem ds. globalnej sprzedaży detalicznej. Równocześnie firma dzieli globalną sprzedaż detaliczną i e-commerce na oddzielne obszary, co ma usprawnić działalność niemieckiego koncernu.

Firma sportowa Puma mianowała Ronalda Reijmersa wiceprezesem ds. globalnej sprzedaży detalicznej, począwszy od 1 listopada. Na tym stanowisku będzie nadzorował rozwój sieci sklepów, również outletowych, na całym świecie. Będzie podlegał Matthiasowi Bäumerowi, dyrektorowi handlowemu.

Ronald Reijmers ma prawie trzydziestoletnie doświadczenie w branży sportowej, zajmując różne stanowiska kierownicze w strategii i zarządzaniu sprzedażą detaliczną w Nike, adidas, a ostatnio w Gymshark.

Nowa struktura firmy

W celu przyspieszenia rozwoju, Puma zmienia swoją strukturę organizacyjną, dzieląc sprzedaż bezpośrednią do konsumentów na dwa dedykowane obszary: globalną sprzedaż detaliczną i globalny e-commerce. Erik Janshen, który wcześniej nadzorował oba obszary, zdecydował się opuścić Puma, aby podjąć nowe wyzwania zawodowe poza firmą.

– Ronald jest bardzo doświadczonym liderem z dużymi osiągnięciami w branży, który wniesie głęboką globalną wiedzę specjalistyczną w zakresie strategii i operacji detalicznych oraz pomoże nam zbudować dynamikę w naszym globalnym kanale detalicznym – powiedział Matthias Bäumer, dyrektor handlowy Puma. – Chcę podziękować Erikowi za zbudowanie silnych podstaw dla bardziej holistycznego i dochodowego biznesu bezpośredniego dla konsumenta i życzę mu wszystkiego najlepszego na przyszłość”.

Puma ogłosi nowe kierownictwo swojego globalnego kanału e-commerce w nadchodzących tygodniach.

Idź do oryginalnego materiału