Puma mianowała Ronalda Reijmersa wiceprezesem ds. globalnej sprzedaży detalicznej. Równocześnie firma dzieli globalną sprzedaż detaliczną i e-commerce na oddzielne obszary, co ma usprawnić działalność niemieckiego koncernu.
Firma sportowa Puma mianowała Ronalda Reijmersa wiceprezesem ds. globalnej sprzedaży detalicznej, począwszy od 1 listopada. Na tym stanowisku będzie nadzorował rozwój sieci sklepów, również outletowych, na całym świecie. Będzie podlegał Matthiasowi Bäumerowi, dyrektorowi handlowemu.
Ronald Reijmers ma prawie trzydziestoletnie doświadczenie w branży sportowej, zajmując różne stanowiska kierownicze w strategii i zarządzaniu sprzedażą detaliczną w Nike, adidas, a ostatnio w Gymshark.
Nowa struktura firmy
W celu przyspieszenia rozwoju, Puma zmienia swoją strukturę organizacyjną, dzieląc sprzedaż bezpośrednią do konsumentów na dwa dedykowane obszary: globalną sprzedaż detaliczną i globalny e-commerce. Erik Janshen, który wcześniej nadzorował oba obszary, zdecydował się opuścić Puma, aby podjąć nowe wyzwania zawodowe poza firmą.
– Ronald jest bardzo doświadczonym liderem z dużymi osiągnięciami w branży, który wniesie głęboką globalną wiedzę specjalistyczną w zakresie strategii i operacji detalicznych oraz pomoże nam zbudować dynamikę w naszym globalnym kanale detalicznym – powiedział Matthias Bäumer, dyrektor handlowy Puma. – Chcę podziękować Erikowi za zbudowanie silnych podstaw dla bardziej holistycznego i dochodowego biznesu bezpośredniego dla konsumenta i życzę mu wszystkiego najlepszego na przyszłość”.
Puma ogłosi nowe kierownictwo swojego globalnego kanału e-commerce w nadchodzących tygodniach.

8 godzin temu

![[RAPORT] Colliers: III kwartał przyniósł siedem nowych parków handlowych](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/przystanek-karkonosze.jpg)





![[RAPORT] JLL, Trei: rynek parków handlowych dynamicznie rośnie](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/TREI-2.jpg)