Rozpoczęła się budowa rockowego sklepu Lidla na Pol’and’Rock Festival

6 godzin temu

Ruszyła budowa najbardziej festiwalowego sklepu w Polsce! Lidl Polska już po raz 15. stawia swój wyjątkowy obiekt na terenie Pol’and’Rock Festival, który ponownie odbywa się na lądowisku Czaplinek-Broczyno. Jak co roku, festiwalowy Lidl będzie przygotowany na tysiące uczestników, którzy oprócz dobrej zabawy chcą się również dobrze… zaopatrzyć.

Już od wtorku, 29 lipca od godziny 12:00, uczestnicy Festiwalu Pol’and’Rock będą mogli zrobić zakupy w całodobowym sklepie Lidl Polska, który pozostanie otwarty aż do niedzieli, 3 sierpnia, do godziny 12:00. Choć koncerty startują w czwartek, 31 lipca, Rockowa Wyspa Lidla zaczyna działać wcześniej – specjalnie dla tych, którzy planują przyjazd z wyprzedzeniem, żeby dłużej cieszyć się atmosferą Najpiękniejszego Festiwalu Świata.

W tym roku Rockowa Wyspa Lidla znów stanie w dobrze znanym i sprawdzonym miejscu – tuż przy polu namiotowym, w bezpośrednim sąsiedztwie Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych. W całodobowym sklepie dostępny będzie szeroki wybór produktów – od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez napoje, przekąski aż po artykuły przemysłowe. W festiwalowym sklepie Lidl Polska będzie można płacić wszystkimi formami płatności, które obowiązują także w regularnych sklepach sieci zarówno gotówkowo, jak i bezgotówkowo.

Dobra zabawa i troska o planetę

Rockowa Wyspa Lidla to nie tylko zakupy. Na miejscu czekać będzie specjalna strefa chilloutu z wygodnymi leżakami i pozytywną atmosferą – idealna, żeby złapać oddech między koncertami. Nie zabraknie też atrakcji, takich jak zabawa w Koło Fortuny, podczas której będzie można sprawdzić swoją wiedzę ekologiczną!

To jednak nie wszystko – nowością w tym roku będzie strefa butelkomatów. Po raz pierwszy na Pol’and’Rock Festival będzie można oddać plastikowe butelki PET (do 3 litrów) i metalowe puszki (do 1 litra) do specjalnych automatów, a w zamian otrzymać kupon rabatowy na zakupy w festiwalowym sklepie Lidl Polska. To rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale przede wszystkim ekologiczne – zebrane opakowania trafią do firm zajmujących się gospodarowaniem surowcami wtórnymi, gdzie zostaną przygotowywane do procesu recyklingu. Bo dobra zabawa i troska o planetę mogą iść w parze.

Lidl Polska z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy w jednym rytmie

Za Rockową Wyspą Lidla stoją ludzie – pracownicy Lidl Polska z całego kraju, którzy wkładają ogrom serca i energii, żeby stworzyć przestrzeń, do której chce się wracać. To dzięki nim festiwalowy sklep tętni życiem i pozytywną atmosferą.

Ich zaangażowanie to również hołd dla tysięcy wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 16 lat wspólnego grania z Orkiestrą sieć Lidl Polska, dzięki wsparciu klientów, przekazała na cele Fundacji ponad 54 mln zł.

Budowa Rockowej Wyspy już trwa, a efekt końcowy – jak co roku – zaskoczy rozmachem.

Idź do oryginalnego materiału