Współczesne firmy codziennie otrzymują dziesiątki, a choćby setki zgłoszeń od swoich klientów. Sprawna obsługa tych zapytań jest kluczowa dla budowania zaufania i lojalności odbiorców. Właśnie dlatego systemy do obsługi klientów, takie jak Freshdesk, dostępne w firmie Togma, oferują funkcje pozwalające na skuteczną priorytetyzację zgłoszeń. Dzięki czemu firmy mogą szybciej reagować na ważne problemy swoich klientów. […]
Rozwiązuj problemy szybciej: priorytetyzacja zgłoszeń w Freshdesk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Rozwiązuj problemy szybciej: priorytetyzacja zgłoszeń w Freshdesk
Powiązane
Dlaczego 36 to 8, czyli skąd wzięły się rozmiary ubrań?
30 minut temu
Gotówka dla Polaków. Bo banki to zło jak 5G i GMO
46 minut temu
Polecane
Wymowne sceny. Tak Świątek zareagowała po zwycięstwie
56 minut temu
To Świątek powiedziała zespołowi. "Przepraszam"
1 godzina temu