Sieć RTV Euro AGD otwiera kolejne sklepy w Prudniku i Łomży. Tym samy marka zwiększa swoją obecność do 348 salonów w 233 miastach Polski. A to nie koniec ekspansji na ten rok.
W czerwcu sieć RTV Euro AGD powiększy swoją obecność na mapie Polski o dwie nowe lokalizacje. 25 czerwca nowy salon o powierzchni 360 mkw. otwarto w Parku Handlowym w Prudniku, ul. Sybiraków1. Natomiast 28 czerwca ruszy sklep o powierzchni 500 mkw. w Łomży. Będzie on zlokalizowany w Park Handlowy Mackiewicz, Al. Piłsudskiego 129B.
Rozwój w modelu omnichannel
RTV Euro AGD jest największą ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą sprzęt audio-wideo, sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, sprzęt telekomunikacyjny, sprzęt fotograficzny oraz akcesoria.
Firma oferuje też wiele usług związanych ze sprzedażą (dostawy, raty, ubezpieczenia kredytu i sprzętu czy jego montaż) oraz możliwość zakupu produktów w 348 salonach sprzedaży w 248 miastach w Polsce, a także przez telefon lub przez internet dzięki sklepu on-line www.euro.com.pl.