Rusza kampania świąteczna Banku Pocztowego zachęcającą do poznania oferty

3 godzin temu

Bank Pocztowy 24 listopada br. uruchomił nową kampanię radiową zachęcającą do zapoznania się z ofertą Banku, mogącą pomóc w spełnieniu świątecznych marzeń. Kolejna odsłona działań marketingowych utrzymana jest w charakterystycznym dla Banku formacie krótkich dialogowych spotów, które w lekki, humorystyczny sposób ukazują potrzeby związane z nadchodzącym okresem świąteczno-noworocznym.

Tym razem bohaterowie rozważają różne pomysły na „wymarzone prezenty” – od biżuterii po zimowy wyjazd do Zakopanego. W spotach klienci są zachęcani do odwiedzenia strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego, aby sprawdzić, w jaki sposób bank może pomóc w realizacji ich potrzeb.

Kampania będzie prowadzona do 19 grudnia br. i obejmie szeroką emisję w najpopularniejszych stacjach radiowych w Polsce, m.in.: RMF, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Program 1, Program 3 oraz PR24), Melo Radiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda i Radiu Plus. Dzięki tak szerokiej dystrybucji reklama dotrze do milionów słuchaczy.

– To jest ten moment w roku, kiedy zaczynamy już myśleć o świątecznych prezentach albo o atrakcyjnym spędzeniu Sylwestra. Naszą kampanią chcemy dotrzeć do osób, które lubią planować swoje wydatki z wyprzedzeniem i szukają wygodnych oraz bezpiecznych rozwiązań finansowych. Liczymy na szeroki odzew i wierzymy, iż dzięki naszej ofercie, dostępnej zarówno w placówkach stacjonarnych jak i online, wielu klientów będzie mogło zrealizować swoje świąteczne plany i noworoczne marzenia – mówi Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.

***

Idź do oryginalnego materiału