21 marca do Centrum Handlowego Posnania powrócił sklep stacjonarny eobuwie.pl. Lider sprzedaży obuwia i akcesoriów online nie zwalnia tempa i prezentuje zupełnie nowy format. Czego mogą spodziewać się klienci? Jeszcze wygodniejszych zakupów, szerszego wyboru produktów dostępnych od ręki i starannie zaplanowanej ekspozycji. Zerknijmy na pozostałe nowości.
Nowy koncept sklepu eobuwie.pl to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie. – Klienci chcą wejść do sklepu i tradycyjnie obejrzeć buty ustawione na półkach, a nie przeglądać ofertę na ekranach tabletów. Dlatego zamierzamy przemodelować wszystkie w tej chwili istniejące sklepy – opowiadał podczas konferencji prasowej Dariusz Miłek, Prezes Zarządu Grupy CCC.

Duża powierzchnia i równie dużo produktów dostępnych od ręki
Nowy sklep stacjonarny eobuwie.pl w Centrum Handlowym Posnania zajmuje imponującą powierzchnię niemal 620 metrów kwadratowych. Taki metraż pozwala na komfortowe rozmieszczenie działów bogatych w szeroką gamę produktów.
Wnętrze zaprojektowano w minimalistycznym i estetycznym stylu dla podkreślenia nowoczesnego charakteru multibrandu. Przestronne alejki i przemyślana aranżacja wnętrza zachęcają klientów do zapoznania się z ofertą, gwarantując spokojne, przemyślane i satysfakcjonujące zakupy.

Oferta marek premium
W asortymencie dostępnym w sklepie znajduje się obuwie marek premium, takich jak m.in. Karl Lagerfeld, Guess, Tommy Hilfiger, Nine West oraz duży wybór sneakersów od renomowanych producentów, m.in. Reebok W ten sposób sklep odpowiada na potrzeby zarówno miłośników eleganckiego stylu, jak i osób preferujących wygodne buty sportowe na co dzień.
Salon działa w godzinach otwarcia CH Posnania, oferując mieszkańcom Poznania i okolic nową jakość zakupów stacjonarnych. To kolejny krok w rozwoju eobuwie.pl – marki, która niezmiennie odpowiada zarówno na trendy, jak i indywidualne potrzeby swoich konsumentów.

