Ruszył pierwszy Decathlon w takiej lokalizacji

4 godzin temu

Do tej pory Decathlon kojarzył się raczej z dużymi, wolnostojącymi sklepami – tym razem marka przygotowała jednak dla swoich klientów niespodziankę. Kolejny sklep Decathlon został otwarty w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. W nowoczesnym salonie o powierzchni 1400 mkw. klient znajdzie szeroką ofertę produktów do uprawiania sportu i aktywnego stylu życia.

Decathlon w Westfield Arkadia to pierwszy sklep marki w tak popularnym centrum handlowym, w samym sercu stolicy. Taka lokalizacja umożliwia bardzo dobry dostęp komunikacją miejską, rowerem lub hulajnogą. Oprócz szerokiej oferty dostępnej na miejscu klient może również zamówić produkty z pełnej oferty Decathlon, z bezpłatną dostawą do sklepu lub dostawą do domu. Sklep oferuje również pełny dostęp do usług Decathlon, m.in. łatwy odbiór zamówień Click&Collect, szybkie zwroty, program lojalnościowy czy serwis produktów.

– Decathlon to dziś największy sportowy brand w Polsce, ale nie poprzestajemy na tym i chcemy dalej rosnąć. Nasza strategia zakłada wzmocnienie obecności w największych miastach naszego kraju. Chcemy być bliżej naszych konsumentów, tam, gdzie na co dzień dokonują zakupów, z możliwie najszerszą ofertą – mówi Paweł Krawczyk, CEO Decathlon Polska.

Nowoczesne rozwiązania w sklepie Decathlon

– Decathlon w Westfield Arkadia to nasz kolejny krok w drodze do popularyzacji sportu. Sklep w tak świetnej lokalizacji ma za zadanie jeszcze bardziej ułatwić Warszawiakom dostęp do sportu, oferując szeroki wybór sprzętu do najpopularniejszych dyscyplin sportu. Decathlon w Westfield Arkadia to sklep, do którego zapraszamy wszystkich fanów sportu mieszkających, pracujących, uczących się lub po prostu często bywających w centrum Warszawy – dodaje Krystian Drapała, Lider sklepu Decathlon w Westfield Arkadia.

– W centrum naszej strategii biznesowej zawsze stawiamy klienta i jego potrzeby. Zależy nam, aby w Westfield Arkadia obecne były najważniejsze i najbardziej pożądane przez klientów marki, w swoich flagowych konceptach sprzedażowych. Dołączenie Decathlon idealnie wpisuje się w te działania i cieszymy się, iż ich dzięki nowemu sklepowi najróżniejsze potrzeby naszych klientów związane ze sportem i rekreacją zostaną zaspokojone – komentuje Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.

Przestrzeń sklepowa wyróżnia się nowoczesnym wyglądem oraz zastosowaniem najnowszych nośników digitalowych. Sklep w Westfield Arkadia jest w pełni zgodny z nowymi standardami marki, które podkreślają sportowy charakter Decathlon. Nowoczesne rozwiązania nawigacyjne pomagają w znalezieniu produktu, a nowe formaty ekspozycji pozwalają lepiej zaprezentować walory produktów. To wszystko powinno sprawić, iż doświadczenie zakupowe w Decathlon Westfield Arkadia będzie wyjątkowe. Sklep został oficjalnie otwarty 19 października.

Idź do oryginalnego materiału