Rynek piwa się kurczy. „Zakaz reklamy niczego nie rozwiąże” Wywiad z Bartłomiejem Morzyckim
Zdjęcie: Bartłomiej Morzycki
Podczas gdy politycy prześcigają się w pomysłach na kolejne ograniczenia, polski rynek piwa realnie się kurczy, a produkcja spada do najniższych poziomów od lat. – Debata o reklamie to zasłona dymna. Prawdziwe problemy leżą gdzie indziej – mówi Bartłomiej Morzycki, dyrektor ZPPP Browary Polskie, w rozmowie z My Company Polska. Wyjaśnia, co naprawdę zagraża branży i dlaczego piwo bezalkoholowe może stać się jej ostatnią deską ratunku.

2 godzin temu
![Silvair – „Najdziwniejsza" spółka na GPW. Czy rynek właśnie ją odkrywa? [Analiza] (Analizy i komentarze)](https://www.sii.org.pl/static/img/018700/silvair-1360.jpg)







