Santander Bank Polska udostępnił aplikację dla dzieci 7-12 lat

6 godzin temu

Aplikacja mobilna dla dzieci została przygotowana z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie młodszych użytkowników.

Wprowadzenie aplikacji bankowej dla młodszych dzieci to dla nas istotny krok w rozwoju naszych kanałów cyfrowych. Zależy nam na prostych i intuicyjnych rozwiązaniach, które wspierają codzienne zarządzanie finansami, a jednocześnie pełnią funkcję edukacyjną. Dzięki aplikacji dzieci mogą uczyć się podstaw planowania i kontroli wydatków w sposób dostosowany do ich wieku – w bezpiecznym środowisku, pod kontrolą rodziców. Dla dzieci to także przyjazna i atrakcyjna forma zdobywania doświadczenia. Możliwość samodzielnego zapłacenia w sklepie czy śledzenia swoich oszczędności może dać im poczucie dorosłości i radości, a dla nas to motywacja, aby stale rozwijać i udoskonalać nasze usługi. Wierzymy, iż takie rozwiązania nie tylko odpowiadają na aktualne potrzeby rodzin, ale też kształtują świadome postawy finansowe przyszłych pokoleń – mówi Marta Trojanowska, tribe leaderka Tribe Omnichannel.

W aplikacji Santander mobile można dopasować jej wygląd: powitanie, tapetę, zdjęcie. Użytkownik ma dostęp do BLIKA (płatności, wypłaty i przelewy na telefon), zarządza kartą we współpracy z rodzicem, oszczędza z funkcją „Moje cele”. Dostępne jest doładowanie telefonu w najpopularniejszych sieciach komórkowych i oczywiście tryb dyskretny, który pozwala ukryć saldo w miejscach publicznych. Dziecko może w każdej chwili sprawdzić stan oraz historię konta, natomiast rodzic ma pełen wgląd w jego saldo oraz transakcje w swojej bankowości internetowej i mobilnej.

Od lat wspieramy edukację finansową najmłodszych. Udostępnienie aplikacji mobilnej dla dzieci to naturalna kontynuacja tych działań. Zależy nam, by już od wczesnych lat młodzi użytkownicy uczyli się mądrze zarządzać pieniędzmi, w bezpieczny sposób i pod opieką rodziców. Wierzymy, iż takie doświadczenia budują solidne fundamenty na przyszłość – mówi Joanna Olszewska, dyrektorka Obszaru Segmentu Klienta Indywidulanego.

W trosce o bezpieczeństwo młodych klientów dzienne limity transakcji są niskie, dostosowane do wieku użytkowników. Domyślnie wynoszą one 50 zł, a maksymalnie 100 zł. Dzięki temu dziecko może uczyć się odpowiedzialności finansowej w bezpiecznych granicach, pod czujnym okiem rodzica.

Aby korzystać z aplikacji, rodzic – po założeniu konta Santander dziecku, otwiera dla niego usługi Santander online. Może to zrobić, podobnie jak w przypadku otwarcia konta dla dziecka – w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub placówce.

Źródło: Santander Bank Polska

Idź do oryginalnego materiału