Santander ponownie anonsuje wprowadzenie aplikacji mobilnej kolejnej generacji. Bank kończy testy

2 lat temu

Santander zapowiedział rychłe udostępnienie nowej apki, w wiadomości skierowanej do użytkowników bankowości elektronicznej

Klienci Santandera, korzystający z bankowości elektronicznej, otrzymali korespondencję z informacją o nowościach, które ostatnio znalazły się lub w najbliższym czasie znajdą w ofercie instytucji. Wśród zapowiedzianych produktów pojawiła się apka kolejnej generacji. – Finalizujemy prace nad naszą nową aplikacją mobilną. Dziękujemy tym z państwa, którzy już przystąpili do ważnego etapu testów – można przeczytać w wiadomości kierowanej do klientów.

Przeczytajcie także: Santander może blokować karty swoich klientów

Wygląda więc na to, iż klienci Santandera lada moment doczekają się zmian w bankowości mobilnej. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy konkretnie do tego dojdzie. Natomiast to, iż instytucja rozpoczęła prace nad nowym oprogramowaniem, wiadomo od kwietnia, gdy Santander opublikował aktualizację regulaminu swoich usług. W dokumencie wprowadzono zapisy umożliwiające udostępnienie nowej aplikacji. Z dokumentu tego wynika jednak, iż raczej nie należy spodziewać się po niej rewolucji. Apka ma się przede wszystkim wyróżniać wyglądem dostosowanym do najnowszych trendów.

Przeczytajcie także: Jak klienci oceniają aplikacje mobilne swoich banków

Aplikacja mobilna Santandera, znajdująca się w tej chwili w ofercie banku, ma już wiele lat. Została przygotowana jeszcze w czasach, gdy bank występował pod nazwą BZ WBK. Należy więc się jej odświeżenie. Warto jednak podkreślić, iż klienci wciąż oceniają ją wysoko. W Google Play ma 4,7 pkt. na 5 możliwych, a w App Store – 4,6 pkt. na 5 możliwych. Według najnowszego rankingu aplikacji mobilnych cashless.pl daje jej to odpowiednio 4. i 7. miejsce w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału