SAVICKI wprowadza nową omnichannelową opcję płatności

2 godzin temu

Klienci SAVICKI korzystają już z płatności ratalnych PayU w sklepie internetowym. Wprowadzenie rat omnichannel do salonów jubilerskich SAVICKI to kolejny, istotny krok w rozwoju współpracy, zapewniający większą elastyczność i spójność między sprzedażą online i offline. Nowa usługa pojawia się w momencie, gdy cała branża jubilerska odnotowuje dwucyfrowe wzrosty.

Rynek luksusowej biżuterii i zegarków w Polsce wzrósł o 18,3 proc. w 2023 roku w porównaniu z rokiem poprzednim, osiągając wartość 653 mln zł – wynika z najnowszego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych 2024”. Przewiduje się, iż do 2028 roku wartość tego rynku wzrośnie do 1,1 mld zł, przy czym już rok wcześniej po raz pierwszy przekroczy 1 mld zł. Biżuteria luksusowa postrzegana jest w tej chwili nie tylko jako wyraz prestiżu, ale także jako inwestycja, co potwierdzają historyczne wzrosty cen złota na koniec 2023 roku.

– Polacy coraz częściej sięgają po luksusową biżuterię i chętnie finansują takie zakupy w systemie ratalnym. Nasza dotychczasowa kooperacja z SAVICKI w zakresie rat online przynosi bardzo pozytywne rezultaty, dlatego wprowadzenie omnichannelowych rat jest naturalnym krokiem w stronę jeszcze większej elastyczności zakupowej. Nasze rozwiązanie ratalne umożliwia klientom korzystanie z dogodnych form finansowania zakupów bez względu na wybrany kanał sprzedaży. Dzięki temu wychodzimy naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów, którzy oczekują wygodnych i nowoczesnych metod płatności również w salonach – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development, PayU S.A.

Nowoczesne rozwiązania finansowe

Nowa usługa PayU pozwala klientom na bezproblemowe ubieganie się o raty w dowolnym miejscu i czasie – zarówno w salonie, jak i później, w domu. Wystarczy, iż klient odwiedzający salon SAVICKI zdecyduje się na zakup biżuterii, a doradca wygeneruje dla niego indywidualny link do formularza online z gotowymi informacjami o pożyczce. Proces jest szybki i bezpieczny, realizowany w systemie PayU. Klient może samodzielnie złożyć wniosek o raty dzięki telefonu, tabletu czy komputera, w dogodnym dla siebie momencie, bez konieczności przebywania w salonie. Pozytywna decyzja kredytowa jest natychmiast przekazywana zarówno kupującemu, jak i salonowi, co pozwala na szybkie sfinalizowanie transakcji.

– Niezwykle ważne jest dla nas, aby spełniać oczekiwania klientów i dostarczać im nowoczesne rozwiązania finansowe, łączące wygodę z bezpieczeństwem. Cieszymy się, iż we współpracy z PayU możemy zaoferować omnichannelowe raty, dostępne zarówno w salonach SAVICKI, jak i online. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na komfort zakupów i satysfakcję klientów – mówi Radosław Gołębski, Dyrektor Marketingu i E-commerce, SAVICKI. – PayU to nasz sprawdzony partner, który od lat zapewnia klientom naszego sklepu internetowego szeroki zakres wygodnych i bezpiecznych płatności online, a także możliwość zakupów na raty – dodaje.

Wsparcie sprzedaży

Wprowadzenie możliwości zakupu na raty w salonach stacjonarnych może znacząco wpłynąć na zwiększenie sprzedaży i satysfakcji klientów SAVICKI. Według danych PayU, płatności ratalne online już teraz wspierają sprzedaż w branży jubilerskiej, zwiększając średnią wartość koszyka zakupowego choćby o 30 proc.. Możliwość rozłożenia płatności na raty sprawia, iż klienci chętniej wybierają produkty z wyższej półki, realizując swoje marzenia o wyjątkowej biżuterii lub plany inwestycyjne.

Dzięki wdrożeniu omnichannelowych rat, klienci SAVICKI zyskali pełną swobodę w wyborze miejsca i sposobu dokonywania zakupów. Usługa łączy wygodę zakupów internetowych z tradycyjną sprzedażą, co stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby współczesnych konsumentów. Z rat PayU można skorzystać przy zakupach od 300 zł do 50 000 zł. Dostępne są plany ratalne umożliwiające rozłożenie płatności na choćby 50 rat. Aktualnie, do wyczerpania puli, można skorzystać także z wyjątkowej oferty Raty 0 proc..

Idź do oryginalnego materiału