Bank Pekao poinformował o najnowszej wersji aplikacji mobilnej PeoPay. Wprowadzono w niej sekcję „Twoje sprawy”, która ułatwi obsługę wniosków, dyspozycji i reklamacji.

PeoPay z istotną aktualizacją
Zgodnie z informacją dostępną na stronie internetowej Banku Pekao, w sklepach z aplikacjami pojawiła się już najnowsza aktualizacja aplikacji PeoPay. Zarówno w App Store, jak i w sklepie Google Play jest dostępna wersja o numerze 4.88. Bank zapewnia, iż dzięki niej klienci w łatwiejszy sposób przeprowadzą proces obsługi swoich dyspozycji. Ma pomóc w tym sekcja o nazwie „Twoje sprawy”.
Sekcja „Twoje sprawy” i inne nowości
Nowa sekcja zastąpi dotychczasową sekcję „Usługi”. Po kliknięciu „Utwórz” w podmenu „Załatw sprawę” klient zostanie przeniesiony do nowego widżetu. Umożliwia on złożenie dyspozycji lub otrzymanie zaświadczenia, które dotyczy jego produktów. Oprócz tego za jego pomocą można złożyć wniosek 800+ lub 300+ i aktywować cyfrową tożsamość. Za jego pomocą klient może także złożyć reklamację. Widżet umożliwia również bieżący podgląd statusu swoich spraw i dyspozycji.
Oprócz tego wprowadzono także zmianę widżetu „Dla Ciebie”. W jego nowej wersji można przejść do oferty produktów dostępnych w Banku Pekao lub do Okazji z Żubrem i programów lojalnościowych. Zmieniono także wygląd sekcji z Profilem klienta, do której przeniesiono podmenu Wiadomości oraz e-Dokumenty.
Szczegóły wszystkich wprowadzonych zmian znajdują się na stronie internetowej Banku Pekao.
Źródło grafiki: Bank Pekao

„Sięgamy ponad horyzont”. Nowa strategia Banku Pekao

Marcowa inflacja. GUS podał pełne dane
Czytaj więcej

Rachunek 4×4 Alior Banku – szczegóły konta firmowego i opinie

Konto Oszczędnościowe Profit Banku Millennium – analiza oferty promocyjnej

Złóż wniosek o 300 zł w ramach programu Dobry Start (300+) dzięki swojej bankowości elektronicznej!
