Sezonowość dyktuje rytm sprzedaży w niemal każdym sklepie internetowym, wymuszając elastyczne zarządzanie dostępnymi funduszami reklamowymi. Zamiast sztywno trzymać się planu miesięcznego, warto głęboko analizować dane historyczne, aby trafnie przewidywać okresy wzmożonego zainteresowania. Dostosowanie stawek oraz budżetów do cyklu zakupowego pozwala na maksymalizację zysków w momentach, gdy klienci są gotowi do transakcji. Odpowiednio wczesne zaplanowanie strategii marketingowej chroni przed utratą płynności finansowej w chudszych miesiącach roku.
Sezonowość w e-commerce a reklama płatna. Jak sterować budżetem PPC?
4 godzin temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Sezonowość w e-commerce a reklama płatna. Jak sterować budżetem PPC?
Powiązane
Deweloper zbudował ulicę. Mieszkańcy są wkurzeni
43 minut temu
Jak kupują Polacy? Cała prawda o gazetkach promocyjnych
46 minut temu
Ludzie, innowacje i odpowiedzialność społeczna
1 godzina temu
Polecane
Audioriver 2026 z kolejną turą ogłoszeń
41 minut temu
Dekarbonizacja ciepłownictwa to element bezpieczeństwa
1 godzina temu
Legenda szczerze o Świątek. "To szaleństwo"
1 godzina temu
Dwa mecze Linette. W singlu pokonała groźną rywalkę
2 godzin temu








