Grupa Sfinks uruchomiła nowy segment działalności. Chodzi o usługi cateringowe w coraz popularniejszym w Polsce segmencie diet pudełkowych.
– Sphinx Box to nowy catering, nad którym pracowaliśmy od dłuższego czasu. Chcieliśmy połączyć codzienne, zbilansowane jedzenie z tym, co tygrysy lubią najbardziej – dlatego w pudełkach znajdziecie nie tylko klasyczne dania dietetyczne i domowe obiady, ale też dania inspirowane restauracyjnym menu Sphinxa – poinformował Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Portfolio Grupy Sfinks
W portfolio Grupy Sfinks Polska znajdują się 104 lokale gastronomiczne, w tym SPHINX, Piwiarnia, Chłopskie Jadło, Lepione&Pieczone, The Burgers oraz Sphinx Cocktail Bar. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. SPHINX, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.


7 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)