Shiba Inu zaczyna współpracę z Bugatti Group
Shiba Inu (SHIB) to zdecentralizowana kryptowaluta stworzona w 2020 roku przez anonimową osobę pod pseudonimem Ryoshi.
SHIB oparta jest na Ethereum ERC-20 i została stworzona jako bezpośredni konkurent Dogecoina.
SHIB nie obsługuje smart kontraktów i nie jest zabezpieczona żadnym aktywem. Może jednak być przekazywana od jednego użytkownika do drugiego.
SHIB jest jedną z wielu walut cyfrowych o tematyce związanej z psami. Jednakże, w przeciwieństwie do dogecoina, SHIB buduje wokół siebie cały ekosystem o nazwie ShibaSwap. Jak na razie ShibaSwap składa się z dwóch tokenów: LEASH i BONE.
LEASH był pierwotnie tokenem rebase, ale deweloperzy niedawno usunęli rebase, aby zwiększyć potencjał. Posiada on całkowitą podaż 107 646 tokenów, oferując różne zachęty i nagrody na ShibaSwap.
BONE jest tokenem zarządzania, który pozwala #ShibArmy głosować nad nadchodzącymi propozycjami dla najnowszego projektu, Doggy DAO. BONE posiada całkowita podaż w ilości 250 000 sztuk.
Shiba Inu narodziła się z idei zostania kolejnym tokenem „memem”, ale z czasem utworzyła własny ekosystem wspierany przez rosnącą społeczność.
Armia #ShibArmy składa się z utalentowanych jednostek, które Shiba Inu wspiera poprzez kultywowanie środowiska zachęcającego do aktywności i rozwoju. Inkubator Shiba Inu został stworzony, aby pomóc posiadaczom znaleźć narzędzia, które pozwolą im powołać do życia ich dzieła sztuki.
Bugatti Group
Twórcy kryptowaluty Shiba Inu ogłaszają rozpoczęcie współpracy z Bugatti Group. Obie firmy nie dogadały się w szczegółach, ale film promocyjny wydaje się sugerować wprowadzenie na rynek kolekcji torebek z motywem Shiba Inu.
Torby, walizki, aktówki i inne akcesoria podróżne to specjalność The Bugatti Group. Globalna marka istnieje od lat 40 -tych XX wieku i zawsze była znana z niezwykłych projektów i wykwintnych materiałów. Korporacja stworzyła teraz własny zestaw niezamiennych tokenów NFT, dołączając do modowego trendu ostatnich miesięcy.
Ogromne wzmocnienie dla SHIB
W ramach projektu powstała kolekcja Bugatti Group Genesis NFT, której właściciele korzystają z przywilejów, takich jak wczesny dostęp do zrzutów i zniżek na przyszłe zakupy oraz udział w specjalnych grupach społecznościowych w social mediach. Niewątpliwie debiut Shiba Inu w 2020 roku był ogromnym sukcesem, a ta umowa pokazuje zaangażowanie projektu w umacnianie swojej pozycji.
Pomimo ogromnego spadku ceny o ponad 90 %, popyt na SHIB nie wykazuje oznak osłabienia.
Projekt NFT Grupy Bugatti jest częścią rynku „phygital”. Jest to przestrzeń, w której klienci mogą kupować zarówno towary fizyczne, jak i cyfrowe. Klienci, którzy nabywają kolekcję NFT za pośrednictwem sklepu internetowego Bugatti Group, otrzymują „karnet menniczy”, który umożliwia zakup limitowanych edycji produktu przed jego powszechną dystrybucją.
Grupa Bugatti ma teraz wyłączną licencję na drukowanie jedynych w swoim rodzaju małp człekokształtnych na rzeczywistych sztukach bagażu, dzięki umowie z Bored Ape Yacht Club (BAYC).
Może Cię zainteresuje :