Sieć 344 sklepów Dealz na sprzedaż. Pepco kończy z FMCG, dezinwestycja w 2026 r.
Zdjęcie: Dyskont sieci Dealz w Polsce
Grupa Pepco konsekwentnie realizuje nową strategię, której kluczowym elementem jest uproszczenie portfolio i koncentracja na jednej marce – Pepco. W tym modelu nie ma już miejsca dla biznesów opartych na FMCG, takich jak Poundland i Dealz. Po sprzedaży Poundland w czerwcu 2025 roku, kolejnym krokiem jest przygotowanie sieci Dealz do dezinwestycji, która – zgodnie z zapowiedziami – ma rozpocząć się w 2026 roku

4 godzin temu
![Carrefour liderem szybkości [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/carrefour-wykres-1024x478.jpg)


![Wojna cenowa czy nierówny start? Chiński e-commerce podbija Polskę kosztem lokalnych firm [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/pexels-online-ecommerce.jpg)


![Luka podażowa na horyzoncie. Co czeka polskie magazyny w 2026? [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2023/12/magazyn-logistyka-technologie-omnichannel-adobestock.jpeg)
