Sieć Froo uruchomiła 100 sklepów w ciągu roku od wejścia na rumuński rynek

1 dzień temu

Froo – stworzona przez Grupę Żabka sieć sklepów modern convenience – otworzyła w Rumunii swój 100. sklep w ciągu roku od wejścia na rynek, podała Grupa Żabka.

„W ciągu roku sieć Froo uruchomiła 100 placówek – to istotny krok, który potwierdza nasze ambicje i zaangażowanie zespołów z Rumunii i Polski. Dziękujemy partnerom i dostawcom za zaufanie i wspólny rozwój. To dopiero początek naszej drogi – uczymy się, obserwujemy zachowania konsumentów, budując fundament pod długoterminową obecność na rynku rumuńskim” – powiedziała wiceprezeska Żabka Polska, dyrektorka zarządzająca Zabka International Anna Grabowska, cytowana w komunikacie.

Od momentu wejścia na rynek rumuński Froo otwiera średnio jeden sklep co trzy dni. Placówki zlokalizowane są w Bukareszcie, Piteti i Konstancy, zarówno przy ulicach o dużym natężeniu ruchu, jak i w okolicach osiedli mieszkaniowych. Wielofunkcyjne sklepy zapewniają szeroki asortyment podstawowych artykułów spożywczych i gotowych do spożycia posiłków. Marka jest wspierana przez należącą do Grupy Żabka spółkę DRIM Daniel Distributie – jednego z dystrybutorów FMCG, który zapewnia efektywną logistykę w całym łańcuchu dostaw, wskazano w materiale.

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience działającą na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano. Grupa dysponuje również ofertą cyfrową. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2024 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału