11 sierpnia w Centrum Handlowym Karolinka oficjalnie otwarto sklep marki Worldbox, jedne z wiodących sieci multibrandowych specjalizujących się w modzie i obuwiu streetwearowym oraz sportowym. Salon o powierzchni blisko 600 mkw. prawdopodobnie przyciągnie uwagę miłośników najnowszych trendów w modzie casual i sportowej.
Sklep Worldbox w Karolince to kolejny krok w rozwoju sieci liczącej ponad 150 sklepów w całej Polsce, która od 2008 roku dynamicznie zwiększa swoją obecność na rynku, oferując klientom szeroki wybór obuwia od czołowych marek takich jak Nike, Adidas, New Balance, Puma, Reebok czy Vans. W ofercie sklepu można znaleźć najnowsze kolekcje skierowane dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży, zgodnie z duchem mody athleisure. Klienci Karolinki będą mieli okazję zapoznać się z asortymentem, który wyróżnia się najnowszymi trendami i wysoką jakością oferowanych produktów.
Wzmocnienie oferty
– Nowy salon Worldbox zajmie powierzchnię blisko 600 mkw., co pozwoli na zaprezentowanie szerokiej gamy produktów. Sklep będzie pierwszym w Opolu punktem dynamicznie rozwijającej się sieci multibrandowych salonów. Cieszę się, iż właściciel marki, Grupa CCC, na nową lokalizację w Opolu wybrał nasze centrum. Stale bowiem poszerzamy ofertę Karolinki, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Nowy sklep marki Worldbox doskonale wpisuje się w portfolio sklepów w naszym centrum – podkreśla Aleksandra Szrajer – Kolanko, dyrektor centrum handlowego Karolinka.

Otwarcie sklepu Worldbox w centrum handlowym Karolinka to nie tylko okazja do zakupu najnowszych kolekcji od światowych marek, ale także potwierdzenie silnej pozycji centrum handlowego jako miejsca, które odpowiada na potrzeby całej rodziny w tym miłośników mody sportowej i miejskiej.
170 sklepów i punktów usługowych
Centrum Handlowe Karolinka jest największym kompleksem handlowo-usługowym w Opolu, a także miejscem spotkań rodziny i przyjaciół. Na powierzchni aż 70 tys. mkw.. Centrum posiada szeroką ofertę 170 sklepów i punktów usługowych – od spożywczych, przez wyposażenie wnętrz, po szeroką gamę odzieży i dodatków po rozległy parking z ponad 2500 miejscami postojowymi. Przemyślany podział centrum na galerię handlową i park handlowy w sposób czytelny wyróżnia dwie strefy Karolinki, ułatwiając odwiedzającym. Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle.