Siła relacji i zespołu - nowa kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego

media.pkobp.pl 5 godzin temu
06/23/25

Siła relacji i zespołu - nowa kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego


  • 23 czerwca wystartowała kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego.
  • Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku banku, który jest partnerem #1 dla biznesu, ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu doradców bankowych.
  • Dlatego pierwsza odsłona kampanii koncentruje się na roli relacji i zespołowości - zarówno w życiu, jak i w biznesie.

23 czerwca ruszyła nowa kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego – nowoczesna i oparta na tym, co dla biznesu naprawdę ważne: relacjach i zespołowości. Bank chce w niej pokazać, iż bycie partnerem #1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. To gotowość do działania ramię w ramię z przedsiębiorcami – z pełnym zrozumieniem ich potrzeb, wyzwań i ambicji. Dlatego w centrum kampanii są ludzie i współpraca, które budują trwałe relacje i realne efekty, nie tylko w biznesie, ale i w codziennym życiu. PKO Bank Polski wzmacnia swój wizerunek jako strategiczny partner dużych firm, oferujący nie tylko kompleksowe rozwiązania finansowe, ale przede wszystkim profesjonalne wsparcie zespołu doradców, który gra z klientem do jednej bramki.

– Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, iż jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych ​-– podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Partner nr 1 dla biznesu

PKO Bank Polski już dziś jest liderem w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, a także dużych firm i korporacji. Finansuje największe i najbardziej strategiczne inwestycje w Polsce. W 2024 r. bank udzielił polskim firmom i samorządom finansowania na łączna kwotę aż 106 mld zł. Co piata firma z sektora MSP korzysta z usług PKO Banku Polskiego – w sumie jest to 634 tys. przedsiębiorstw, a także 6 na 10 dużych firm współpracuje z PKO Bankiem Polskim.

W kampanii bank buduje narrację opartą na wartościach, jakie daje przedsiębiorstwom i korporacjom, posługując się nieoczywistymi symbolami i skojarzeniami. Pierwszy spot w symboliczny sposób przedstawia, jaką rolę w biznesie odgrywa zespół. To wartość, którą zarządzający największymi firmami cenią również u swoich partnerów biznesowych, takich jak bank.

- Partnerskie podejście do współpracy z biznesem wykracza daleko poza tradycyjne dostarczanie produktów finansowych. Dla wielu, zwłaszcza dużych, przedsiębiorstw relacja z bankiem ma dziś charakter strategiczny. Oczekują one rozwiązań dopasowanych do specyfiki branży, etapu rozwoju i konkretnych wyzwań operacyjnych. Dlatego w PKO Banku Polskim stworzyliśmy Client Service Team – zespół wysokiej klasy specjalistów, którzy kompleksowo wspierają firmy na każdym etapie współpracy. To eksperci z takich obszarów, jak m.in. leasing, faktoring, bankowość transakcyjna, produkty kredytowe, finansowanie handlu czy obsługa w ramach oddziałów zagranicznych. Ich zadaniem jest rekomendowanie optymalnych rozwiązań finansowych, które realnie wspierają rozwój i realizację strategicznych celów biznesowych klientów. W dzisiejszym świecie silne partnerstwo oznacza znacznie więcej niż oferta produktowa – to wspólne rozumienie celów i odpowiedzialność za ich realizację -- zauważa Marcin Majewski, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Korporacyjnymi i Przedsiębiorstwami w PKO Banku Polskim
Platforma komunikacji wspiera realizację strategii

Kampania wspiera realizację celów strategicznych banku. Jednym z nich jest bycie numerem 1 dla biznesu w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w internecie oraz prasie. W kampanii internetowej bank pokaże konkretne rozwiązania produktowe i usługi. Kolejna odsłona planowana jest od połowy września. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. Kampania jest realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.

***

PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka
Idź do oryginalnego materiału