Aplikacja Sinsay zadebiutowała właśnie na Litwie. To już 12. rynek, na którym klienci mogą korzystać z jej funkcjonalności. LPP dynamicznie rozwija ten kanał sprzedaży, który nie tylko zmienia sposób robienia zakupów, ale również skutecznie łączy światy online i offline.
Aplikacja została pobrana już ponad 26 milionów razy, a aktywnie korzysta z niej na bieżąco 8 mln unikalnych użytkowników. Tylko w I kwartale 2025 roku sprzedaż online wszystkich marek stanowiła prawie 30 proc. całkowitej wartości przychodów LPP. Co więcej, aż 80 proc. transakcji online w Sinsay realizowanych było właśnie za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Co więcej, przedstawiciele LPP spodziewają się, iż w ciągu 3 najbliższych lat kanał e-commerce ulegnie podwojeniu.
Dzięki aplikacji klienci zyskują:
• atrakcyjne rabaty w ramach programu lojalnościowego Sinsay Club,
• dostęp do specjalnych ofert i promocji,
• szybki przegląd nowości i zapowiedzi,
• wygodny odbiór zamówień w sklepach,
• pełen wgląd w historię zakupów.
Dalszy rozwój aplikacji i efekt ROPO
– Przed nami kolejne etapy rozwoju aplikacji, które jeszcze mocniej wzbogacą doświadczenia zakupowe – niezależnie od tego, czy klient wybiera kanał online, czy odwiedza nasze sklepy stacjonarne – zapowiadają przedstawiciele LPP.
Rozwiązanie mobilne wspiera też sprzedaż stacjonarną, wzmacniając efekt ROPO (research online, purchase offline). Aż jedna czwarta klientów offline przed dokonaniem zakupów odwiedza sklep internetowy lub aplikację.
Sinsay motorem napędowym sprzedaży
Nowa strategia LPP stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.