Skechers z rekordowymi wynikami. Firma celuje w 10 mld sprzedaży

1 miesiąc temu

Amerykańska firma obuwnicza Skechers odnotowała sprzedaż netto w drugim kwartale w wysokości 2,16 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 7,2 procent. Zysk netto wyniósł 140,3 miliona dolarów.

Sprzedaż nieznacznie poniżej wcześniejszych prognoz, które przewidywały sprzedaż w przedziale od 2,175 miliarda dolarów do 2,225 miliarda dolarów.

Cel: 10 mld sprzedaży do 2026 roku

W drugim kwartale sprzedaż międzynarodowa wzrosła o 6,9 procent, a sprzedaż na rodzimym rynku wzrosła o 7,2 procent. Sprzedaż bezpośrednia do konsumentów wzrosła o 9,2 procent, a sprzedaż hurtowa wzrosła o 5,5 procent.

Na koniec czerwca firma Skechers posiadała 576 sklepów w USA, 1126 sklepów na rynkach zagranicznych, a jej produkty były dostępne również w 3565 sklepach dystrybutorów, licencjobiorców lub franczyzobiorców. Całkowita liczba sklepów na koniec drugiego kwartału wyniosła 5267.

Dyrektor operacyjny firmy Skechers, David Weinberg, powiedział, iż firma podniosła prognozy na cały rok. To efekt licznych zamówień na drugą połowę roku.

W trzecim kwartale Skechers planuje sprzedaż na poziomie od 2,30 do 2,35 miliarda dolarów. W roku fiskalnym 2025 firma Skechers spodziewa się osiągnąć sprzedaż na poziomie od 8,875 do 8,975 miliarda dolarów. Firma podtrzymuje również prognozę zgodnie z którą osiągnie sprzedaż na poziomie 10 miliardów dolarów do 2026 roku.

Idź do oryginalnego materiału