W Dalanówku (trasa S7 Gdańsk-Warszawa) wystartowała pierwsza stacja Shell z marką Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, znaną dotychczas z lokali w mieście.
Pierwszy lokal Gorąco Polecam. Smaki z piekarni na stacji Shell wyposażony został w profesjonalny piec (do wypieków i podgrzewania żywności) i lady (utrzymujące różne – dostosowane do wymagań produktów – temperatury). Nowoczesna infrastruktura, wsparta logistyką, zapewnia wysoką jakość produktów – identyczną do tej z miast (biurowców, dworców, osiedli mieszkaniowych czy kluczowych ulic).
Światowy koncept
Na kierowców (i pasażerów) na stacji w Dalanówku czekają pachnące wypieki na słodko i słono (np. croissanty, bulle, pastel de nata), kanapki i produkty lunchowe (np. wrapy, pizzetty), kawa jakości speciality, sałaki z sokami i smoothies, dania gotowe, itd.
– Będąc w podróży po Kanadzie, zaobserwowałem koncept obecny na większości stacji benzynowych i świetnie radzący sobie z amerykańskimi sieciami fast food. Po powrocie rozpoczęliśmy realizację pomysłu, co zbiegło się z podobnymi przemyśleniami u naszych partnerów. W rezultacie kierowcy i pasażerowie otrzymali realną i zdrową alternatywę do dotychczasowej oferty gastronomicznej w trasie. Gorąco Polecam. Smaki z piekarni rozwija bowiem ofertę w kierunku zdrowych, zbilansowanych, świeżych produktów, np. na naturalnym zakwasie, z krótkim składem, z zielonym i owocowym menu. To prawdziwy przełom w jakości serwowanego jedzenia na stacjach paliw – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes Zarządu Enata Bread, właściciela marki Gorąco Polecam. Smaki z piekarni.
Kolejnych 10 punktów Gorąco Polecam. Smaki z piekarni powstanie w ciągu najbliższych miesięcy na stacjach Shell w różnych lokalizacjach na terenie całego kraju. Na stacjach pojawi się także inny koncept Enata Bread, czyli Szałata i szok (zielone i owocowe menu). Gorąco Polecam. Smaki z piekarni z sieci wielkomiejskiej stanie się ogólnopolska.
Poszerzenie oferty
Dzięki współpracy Gorąco Polecam. Smaki z piekarni dodaje do swojej działalności kolejny kanał sprzedaży (obok lokali w mieście, sklepu internetowego, platform delivery) – stacje paliw. Shell intensyfikuje zaś rozwój oferty gastronomicznej dbając o jakość i wartość odżywczą produktów – wzmacnia pozycję lidera w segmencie „on-the-go” (szybkie zakupy, wygoda, dostępność).

– W kontekście planu rozwoju Shell w Polsce od pewnego czasu poszukiwaliśmy partnera, który w naturalny sposób poszerzyłby naszą ofertę sprzedażową. Klienci coraz częściej oczekują, iż podczas tankowania czy ładowania samochodu będą mogli nie tylko zrobić drobne zakupy, ale też odpocząć w przyjaznej przestrzeni. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z marką premium oferującą wyroby piekarnicze najwyższej jakości. Koncept Gorąco Polecam. Smaki z piekarni doskonale wpisuje się w ten kierunek – jest elastyczny i pozwala dopasować się do różnorodnych formatów naszych stacji, co stanowi dla nas ogromną wartość – mówi Tomasz Bartos, dyrektor rozwoju sieci Shell.
Współpraca z Gorąco Polecam. Smaki z piekarni wzbogaca ofertę premium dla klientów Shell, którzy oprócz możliwości zatankowania najwyższej jakości paliwa mogą też odpocząć, zadbać o siebie, dobrze zjeść.
Oferta na stacjach Shell jest również skierowana do klientów elektromobilnych: marka rozwija sieć ładowarek Shell Recharge – w tej chwili oferuje 15 urządzeń z 30 punktami ładowania w 12 lokalizacjach w Polsce, w tym już 3 ładowarki Shell Recharge o pełnej mocy 360kW – to jedne z najszybszych ogólnodostępnych stacji ładowania w kraju.
Współpraca Shell i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni
Partnerstwo wspiera firma JLL. Doradza obu stronom m.in. w kwestii lokalizacji punktów – rzeczy kluczowej dla biznesowego powodzenia przedsięwzięcia.
– Wspólnie z Gorąco Polecam. Smaki z piekarni otwieraliśmy dotychczas lokalizacje uliczne. Inspirując się trendami z zachodu, razem pomyśleliśmy, iż warto spróbować pojawić się w nowym miejscu – nie do końca oczywistym. Stacje benzynowe Shell są nierzadko miejscami, gdzie klienci robią także codzienne zakupy, korzystając z faktu, iż mijają je w drodze do i z pracy. Kojarzą się również z dostępnością i wysoką jakością obsługi. Trzymam bardzo mocno kciuki za tę współpracę – komentuje Agata Szymczak-Buonocore, Director, Retail Department, JLL Polska.
Enata Bread to grupa marek z branży retail & gastro – jest właścicielem Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, Szałata i szok, Bakery (Wilanów, Browary Warszawskie, Elektrownia Powiśle) i Poznaje (nowy koncept bakery & restaurant w Starym Browarze w Poznaniu.

1 tydzień temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




