Smart Park Namysłów zyskał nowe marki

1 miesiąc temu

Trwa komercjalizacja Smart Park Namysłów – nowoczesnego parku handlowego powstającego przy ulicy Oleśnickiej. Otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę 2025 roku. Inwestycja dostarczy mieszkańcom Namysłowa i okolic nową jakość codziennych zakupów oraz szeroki wybór popularnych marek.

Do grona najemców dołączyły właśnie trzy silne brandy należące do Grupy CCC: CCC, Worldbox oraz HalfPrice.

Wzmocnienie mixu najemców

– Obecność tych marek, reprezentujących jednego z największych detalistów modowych w Europie, znacząco podnosi atrakcyjność budowanego przez nas obiektu – mówi Paweł Bartosiak z RG Leasing.

HalfPrice, działający w modelu off-price, to w tej chwili najszybciej rozwijający się koncept Grupy CCC. Marka planuje dynamiczną ekspansję w 2025 roku i jest jednym z najchętniej wybieranych najemców w segmencie retail parków. Worldbox, skoncentrowany na sprzedaży sneakersów i odzieży streetwearowej, posiada już ponad 140 lokalizacji i przez cały czas gwałtownie rośnie. To jeden z kluczowych projektów Grupy. CCC, będące fundamentem działalności Grupy CCC, nie tylko poszerza swój zasięg, ale także wprowadza nowe koncepty, inwestując w nowoczesne przestrzenie handlowe.

Poziom komercjalizacji rośnie

W Smart Park Namysłów swoje sklepy otworzą również m.in.: Biedronka, Rossmann, Empik, TEDi, Xtreme Fitness, Sinsay, Haul Moda, Martes Sport, salon jubilerski oraz Świat Prasy. Dzięki nowym umowom najmu poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 95%.

Inwestorem projektu jest Smart Park Poland, a za proces komercjalizacji odpowiada RG Leasing. Generalnym wykonawcą jest Zakład Budowlano-Remontowy BUDREM Sp. z o.o. Sp. k.. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem, a otwarcie obiektu planowane jest na drugą połowę 2025 roku. Zachęcamy do obejrzenia najnowszych zdjęć z budowy.

W pierwszym etapie inwestycji powstanie 8 000 m² GLA, zlokalizowanych w atrakcyjnym miejscu. Klienci będą mieli do dyspozycji 212 miejsc parkingowych.

Idź do oryginalnego materiału