Software House Marketing - Łukasz Zielonka (Escola S.A.) EM #139

feed.podbean.com 1 rok temu
Software House marketing jest tam, gdzie w IT jeszcze nie dotarła sprzedaż.
A połączenie zespołu marketingu i sprzedaży wydaje się najrozsądniejszym krokiem.

W tym odcinku pokazujemy marketing naszej firmy od kuchni. CEO rozmawia z CMO. Software House marketing można wymyślić, ale można także zaplanować i potraktować jak każdy projekt w firmie technologicznej. Z iteracjami, celami i realizacją w systemie do raportowania. Okazuje się, iż podejście, o którym opowiada nasz CMO, dostarcza tego, co w technologii jest najważniejsze: wiedza, dane, statystyki i performance.

Nasz gość zna odpowiedź na pytania o sposób budowania marketingu w firmie technologicznej. Padnie prosta odpowiedź o narzędzia i ich użycie. 2 Jak wyjść za granicę z marketingiem? Kiedy marketing software house przeszkadza sprzedaży, a kiedy sprzedaż wspiera marketing? Dzielimy się wiedzą jak to wygląda w Escola S.A.

Jeśli chcesz stworzyć aplikację mobilną lub webową, zajrzyj na naszą stronę: escola.pl

W prawym górnym rogu kliknij wyceń projekt i daj nam znać jak możemy Ci pomóc. Zapraszamy do wysłuchania kolejnego odcinka podcastu escola mobile.

Muzyka: Kevin MacLeod

Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Zapraszamy do podcastu.

1 - Intro (00:01:17)
2 - Kim jest CMO (00:02:40)
3 - Czy marketing się wymyśla? (00:04:41)
4 - Relacje marketingu i sprzedaży (00:08:01)
5 - Transfer z CRM do Marketingu (00:16:14)
6 - Czy marketing przeszkadza sprzedaży (00:18:06)
7 - Inbound czy outbound? (00:19:55)
8 - Wychodzenie do klienta (00:27:14)
9 - Wyjście za granicę (00:34:27)
10 - Praca marketera - organizacja (00:43:11)



Idź do oryginalnego materiału