Sprzedaż twarożku wystrzeliła przez TikToka. Producenci nie nadążają z produkcją

Zdjęcie: | Foto: Pavel Subbotin / unsplash.com
Kiedyś pomijany produkt spożywczy przeżywa renesans w internecie. Trend na TikToku sprawia, iż twarożek stał się tak popularny, iż producenci nie nadążają z produkcją i dostawami do sklepów.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Sprzedaż twarożku wystrzeliła przez TikToka. Producenci nie nadążają z produkcją
Powiązane
Polska musi zbudować własną kopalnię „złota”
45 minut temu
Jaka dziura w budżecie na 2026 r.? Znowu może paść rekord
1 godzina temu
Opłaca się dzielić
5 godzin temu
Ścięty
5 godzin temu
Polacy stawiają na OZE. Zaskakujące wyniki sondażu
7 godzin temu
OHP – pokaz umiejętności i smaków
8 godzin temu
Polecane
Altmaier gewinnt Marathon-Match bei den US Open
2 godzin temu