Środki czystości z probiotykami. Katarzyna Cichopek ma nowy biznes z branży FMCG
Zdjęcie: Katarzyna Cichopek, aktorka, prezenterka i przedsiębiorczyni ma także ponad 25-letnie doświadczenie w mediach. Od 2000 roku jest związana z serialem ”M jak miłość”, a obecnie współprowadzi program śni
Katarzyna Cichopek wprowadza na polski rynek markę Harmony – probiotyczne środki czystości stworzone z naukowcami. Rosnące zainteresowanie technologiami mikrobiologicznymi w gospodarstwach domowych sprawia, iż na rynku pojawia się nowa linia środków czystości oparta na probiotykach. To kolejny sygnał, iż konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na wpływ detergentów na zdrowie i mikrobiom domu.

3 dni temu



![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)

