
Pod koniec marca 2025 roku odbyły się trójstronne konsultacje pomiędzy Urzędem Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy a śródmiejską Komendą Policji i Strażą Miejską. Najważniejszymi omawianymi zagadnieniami były: profilaktyka bezpieczeństwa, imprezy masowe, obrona cywilna, funkcjonowanie lokali gastronomicznych i rozrywkowych w dzielnicy oraz mieszkania dla służb mundurowych.
Kompleksowe podejście do kwestii bezpieczeństwa
W obliczu rosnących wyzwań związanych z bezpieczeństwem, a także niedawnych zmian w strukturach służb mundurowych, wspólnie uzgodniono potrzebę bliższej współpracy i wymiany informacji. W spotkaniu z Burmistrzem Dzielnicy Śródmieście, Aleksandrem Ferensem, udział wzięli przedstawiciele: Komendy Rejonowej Policji Warszawa I (m.in. kom. Łukasz Radziewicz – Naczelnik Wydziału Prewencji oraz podkom. Przemysław Kuzia – Naczelnik Wydziału Wywiadowczo-Patrolowego), a także Straży Miejskiej (m.in. Naczelnik I Oddziału Terenowego Straży Miejskiej – Andrzej Snopkiewicz).