Smartfon, dowód osobisty i kilka minut wolnego czasu. To zdaniem ING Banku Śląskiego wystarczające atrybuty, by samodzielnie otworzyć bankowe konto. Zaprezentowano najnowsze ułatwienia.
Uprościć sposób wnioskowania
Ideą wprowadzonych zmian jest zwiększenie łatwości i szybkości zdalnego zakładania rachunku bankowego przy jednoczesnym natychmiastowym dostępie do aplikacji Moje ING. Pod tym kątem został zaprojektowany nowy wniosek o konto. Bank skupił się również na łatwości jego obsługi na telefonie i przejrzystości.
Lista nowych funkcjonalności
W tym celu wprowadzono kilka kluczowych zmian. Pierwszą z nich jest sposób prezentacji formularzy na ekranie podczas wniosku. Jego założeniem jest prezentowanie każdego zagadnienia na osobnym ekranie. W ten sposób łatwiej zrozumieć całość wniosku.
Uproszczono również metodę weryfikacji tożsamości „na selfie”. W jej nowej wersji wystarczy dopasować swoją twarz do owalu wyświetlanego na ekranie telefonu. Zdecydowano się także ułatwić kwestię podawania danych osobowych klienta. We wcześniejszej metodzie w przypadku konieczności pozyskania dodatkowych informacji, klient musiał udać się do bankowej placówki. Obecnie może on dokończyć zdalny proces otwarcia rachunku, a brakujące dane uzupełnić w późniejszym terminie.
Po złożeniu wniosku o rachunek w ING Banku Śląskim klient od razu otrzymuje login do bankowości internetowej. Dzięki temu może on dokonać aktywacji aplikacji mobilnej banku i od razu rozpocząć korzystanie ze swojego konta.