Z okazji Halloween sieć Starbucks wprowadziła do swojej oferty napój Sour Apple Frappuccino®, który powraca w ograniczonej sprzedaży. Napój bez dodatku kawy łączy smak kwaśnego jabłka z kremową bazą Frappuccino, bitą śmietaną i kwaśnym sosem.
Jak informuje sieć, Sour Apple Frappuccino® ma nawiązywać do charakteru sezonu – połączenia zabawy i lekkiego dreszczyku emocji.
– Halloween to czas zaskakujących chwil. Dlatego zdecydowaliśmy się przywrócić Sour Apple Frappuccino®. To napój, który wpisuje się w klimat sezonu i stanowi alternatywę dla tradycyjnych jesiennych smaków, takich jak dynia – powiedziała Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
Starbucks udostępnił również limitowaną kolekcję gadżetów związanych z Halloween – kubków, filiżanek i cold cupów. W ofercie znalazły się naczynia termiczne i wielorazowe, utrzymane w motywach jesiennych i halloweenowych.
Sieć przypomina, iż klienci mogą skorzystać z programu „Z własnym kubkiem”, który zapewnia 2 zł zniżki na dowolny napój i pozwala uniknąć dopłaty za jednorazowe opakowanie.

17 godzin temu







