W piątek, 5 września 2025 roku, amerykańska marka Victoria’s Secret zadebiutuje we wrocławskim Centrum Handlowym Wroclavia..Przecięcie wstęgi i oficjalne otwarcie sklepu planowane jest na godz. 9:00. To już trzecie otwarcie Victoria’s Secret w Polsce w tym roku. Wiosną marka zawitała do Poznania, a latem do Krakowa.
Nowy sklep marki zlokalizowany będzie w zlokalizowanej tuż obok Dworca Głównego, największej galerii handlowej stolicy Dolnego Śląska – Centrum Handlowym Wroclavia, na poziomie zero. W jego ofercie znajdą się kultowe biustonosze, majtki i piżamy Victoria’s Secret w wielu kolekcjach. Klienci będą mogli również wybierać spośród kosmetyków marki, w tym popularnych perfum, mgiełek i zapachów, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell– kompozycja otwierająca się iskrzącą nutą brazylijskiej purpurowej marakui, z kremową słodyczą madagaskarskiej waniliowej orchidei oraz sercem w postaci charakterystycznego dla tej linii zapachu piwonii.
Dodatkowe usługi
Nowy sklep oferować będzie także profesjonalny brafitting – indywidualne konsultacje w zakresie doboru biustonosza. Ta całkowicie bezpłatna usługa nie będzie wymagała wcześniejszej rezerwacji.
Aby uczcić otwarcie sklepu, marka udostępni tymczasowo kiosk pop-up. Otwarcie odbędzie się w sobotę, 23 sierpnia, w Centrum Handlowym Wroclavia. Klienci będą mieli okazję poznać najpopularniejsze kolekcje biustonoszy Victoria’s Secret, wypróbować kultowe zapachy oraz skorzystać z darmowych konsultacji brafittingowych.
1350 sklepów na świecie
Victoria’s Secret & Co. (NYSE: VSCO) to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała. Firma działa w ramach około 1 350 sklepów w 70 krajach.
VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowaną technologicznie, skoncentrowaną na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjną markę bieliźnianą, oferującą produkty dla kobiet w szerokiej gamie rozmiarów, dostosowane do różnych etapów życia i dostępne na każdą kieszeń.