Stokrotka wzmacnia struktury w jednym z kluczowych obszarów

1 dzień temu

Stokrotka poinformowała o dołączenie do zespołu nowej dyrektor finansowej – Dominiki Kopanickiej. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię spółki, zakładającą dalsze wzmacnianie pozycji na rynku i intensyfikację działań inwestycyjnych.

Dominika Kopanicka będzie odpowiedzialna za cały pion finansowy – zarówno w Stokrotce, jak i w firmach działających w ramach Emperia Holding Sp. z o.o. Będzie współkształtować długoterminowe cele firmy oraz wspierać zarząd w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących kierunków rozwoju biznesu. Jej wiedza i doświadczenie w zakresie finansowania inwestycji będą miały istotne znaczenie dla wzmacniania pozycji sieci na rynku, wdrażania nowoczesnych rozwiązań wspierających rozwój organizacji oraz realizacji projektów zwiększających efektywności jej funkcjonowania.

Nasza strategia zakłada dalsze inwestycje w budowę sprawnie działającej i innowacyjnej firmy, skoncentrowanej na wdrażaniu nowych, przyszłościowych formatów sklepów, modeli operacyjnych oraz technologii wspierających handel. Wymaga to mocnych kompetencji finansowych i strategicznego spojrzenia. Poszerzenie naszego zespołu o nową dyrektor finansową stanowi więc istotny krok w dalszym wzmacnianiu struktur i przygotowaniu organizacji na kolejne etapy wzrostu – mówi Arūnas Zimnickas, prezes zarządu Stokrotki.

Wieloletnie doświadczenie

Dominika Kopanicka posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami, zdobyte zarówno w międzynarodowych firmach doradczych i audytorskich, jak i na stanowiskach zarządczych w przedsiębiorstwach z sektora handlu i usług. Przed dołączeniem do Stokrotki pracowała m.in. w PwC, Empik Media & Fashion oraz Hortex. W ostatnich latach pełniła funkcję CFO, odpowiadając za tworzenie i wdrażanie kompleksowych strategii finansowych wspierających rozwój organizacji.

– Branża handlowa stoi dziś przed wyzwaniami, ale i ogromnymi szansami. Cieszę się, iż mogę dołączyć do firmy, która nie tylko dynamicznie rozwija się na polskim rynku od ponad 30 lat, ale też mądrze inwestuje w swoją przyszłość. Moim celem będzie wspieranie budowy silnej i nowoczesnej organizacji poprzez efektywne zarządzanie finansami oraz tworzenie wartości długoterminowej – komentuje Dominika Kopanicka, dyrektor finansowa Stokrotki.

Stokrotka, posiadająca w tej chwili blisko 1000 sklepów, w najbliższej przyszłości będzie konsekwentnie zwiększać efektywność procesów biznesowych oraz podejmować działania mające na celu dalsze umacnianie pozycji, by skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i wyzwania rynku.

Idź do oryginalnego materiału