SPR - najliczniejsza polska organizacja zrzeszająca studia produkcyjne i postprodukcyjne, podsumowała swoje inicjatywy oraz działania zrealizowane w minionym roku. Stowarzyszenie Producentów Reklamowych będzie konsekwentnie stawiać na 3 obszary: innowacje, standardy produkcyjne i przetargowe oraz wytyczne ESG.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podsumowuje rok 2024 i wytycza obszary działań na rok 2025.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podsumowuje rok 2024 i wytycza obszary działań na rok 2025.
Powiązane
Jeszcze więcej komisji! Pomoc suszowa dla wybranych
6 godzin temu
Polecane
Już jutro rozpoczyna się Polish Open 2025 w Łodzi
6 godzin temu
Zaczęła od 0:5, a wygrała mecz. Udany powrót Osaki
6 godzin temu