SPR - najliczniejsza polska organizacja zrzeszająca studia produkcyjne i postprodukcyjne, podsumowała swoje inicjatywy oraz działania zrealizowane w minionym roku. Stowarzyszenie Producentów Reklamowych będzie konsekwentnie stawiać na 3 obszary: innowacje, standardy produkcyjne i przetargowe oraz wytyczne ESG.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podsumowuje rok 2024 i wytycza obszary działań na rok 2025.
4 dni temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podsumowuje rok 2024 i wytycza obszary działań na rok 2025.
Powiązane
Co tam się wydarzyło! Eurojackpot szczęśliwe dla Polaka
48 minut temu
Polecane
Blockx z serią zwycięstw w hali [ANALIZA]
33 minut temu
"Grał powyżej rankingu". Majchrzak docenił rywala
41 minut temu
"Co za energia!". 10 stylizacji Aryny Sabalenki
47 minut temu
Nie do zatrzymania. Polak powalczy o tytuł
47 minut temu
To dlatego Zverev jeszcze nie wygrał Wielkiego Szlema
1 godzina temu