Strategia Highlander Enterprise zakłada koncentrację na kosmetykach, odzieży UV i grafenie

1 tydzień temu

Warszawa, 14.04.2025 (ISBnews) – Strategia rozwoju Highlander Enterprise (wcześniej Advanced Graphene Products) na lata 2025-2028 zakłada koncentrację na kluczowych obszarach: segmencie kosmetycznym i odzieży UV (marki: 8belle oraz Brown as Berries) oraz wykorzystaniu potencjału grafenu, podała spółka.

“Przyjęcie Strategii rozwoju na lata 2025-2028 to istotny moment w rozwoju Highlander Enterprise, który został poprzedzony szeroką analizą rynku, dotychczasowych osiągnięć, posiadanych przez nas kompetencji i możliwości, jakie na przestrzeni ostatnich miesięcy pojawiły się przed spółką. Chcemy w pełni skupić się na rozwoju naszego portfolio produktowego, w tym szerokiej gamy lakierów hybrydowych, kosmetyków do pielęgnacji dłoni i ciała oraz unikalnej odzieży UV. Nie zapominamy również o możliwościach grafenu i wykorzystaniu posiadanych patentów oraz komercjalizacji wybranych technologii. Nasze działania mają na celu osiągnięcie pełnej synergii biznesowej i kosztowej pomiędzy wszystkimi segmentami działalności” – powiedział prezes Artur Górski, cytowany w komunikacie.

Strategia Highlander Enterprise na lata 2025-2028 zakłada koncentrację na trzech głównych obszarach działalności. Pierwszym z nich jest segment produktów kosmetycznych, w tym marek 8belle oraz Brown as Berries.

“W ramach pierwszej, oferowane będą lakiery hybrydowe nowej generacji, bazy i topy oraz sprzęt i akcesoria do stylizacji paznokci. Produkty skierowane będą do klienta profesjonalnego i sprzedawane za pośrednictwem własnego e-commerce B2B oraz poprzez sieć dystrybutorów, a także handlowców. Launch produktów nowej marki ‘8belle’ planowany jest na przełomie II/ III kw. 2025 r. W ramach marki Brown as Berries, do której prawa nabyte zostały w marcu br., spółka oferować będzie innowacyjną linię kosmetyków do pielęgnacji dłoni – kremy i serum. Produkowane kosmetyki w ramach linii Brown as Berries Care wyróżniać się będą przede wszystkim unikalną formułą wzbogaconą o składniki aktywne wspierające regenerację i ochronę skóry” – czytamy w komunikacie.

Drugim segmentem działalności Highlander Enterprise jest obszar innowacyjnej odzieży UV.

“W ramach linii Brown as Berries oferowane będą unikalne stroje kąpielowe wykonane z opatentowanej tkaniny przepuszczającej promienie słoneczne i jednocześnie chroniącej skórę zintegrowanym filtrem SPF 35. Produkty sprzedawane będą również za pośrednictwem własnego sklepu online oraz przy współpracy z innymi odzieżowymi platformami e-commerce” – czytamy dalej.

Po rynkowej walidacji produktu spółka rozważy rozszerzenie asortymentu o kolejne produkty, m.in. przeznaczone dla dzieci oraz nowych kolekcji sportowych dla osób uprawiających sporty na świeżym powietrzu, zapowiedziano także.

“Naszym celem jest jak najszybsze wypracowanie rozpoznawalności marek 8belle oraz Brown as Berries na rynku krajowym oraz wybranych rynkach europejskich. Chcemy, aby oferowane przez nas produkty stały się pierwszym wyborem wśród profesjonalistów, zajmujących się pielęgnacją paznokci oraz dłoni. Liczę na to, iż dzięki zdobytej przeze mnie wiedzy, doświadczeniu oraz kontaktom branżowym cel ten uda nam się osiągnąć szybciej, niż zakłada nasza strategia” – wskazała wiceprezes Sylwia Gołębiewska.

Ostatnim obszarem działalności jest szerokie wykorzystanie potencjału grafenu. W pierwszej kolejności zarząd planuje zacieśnienie współpracy z obecnymi partnerami z takich branż jak automotive, druk 3D oraz przemysł. Chce on również wykorzystać posiadane w tym obszarze patenty oraz rozpocząć komercjalizację wybranych technologii. Następnie spółka planuje uruchomienie nowoczesnego centrum badawczo-rozwojowego oraz skupienie się na poszukiwaniu nowych zastosowań grafenu, m.in. w segmencie kosmetycznym (stworzenie nowej marki lakierów hybrydowych zawierających grafen oraz opatentowanie tej technologii), podano także w informacji.

“Głównym celem zarządu jest osiągnięcie pełnej synergii biznesowej i kosztowej pomiędzy wszystkimi segmentami działalności oraz budowanie wartości dla akcjonariuszy” – podsumowano.

Highlander Enterprise (wcześniej Advanced Graphene Products) wytwarza i dystrybuuje grafen przeznaczony do takich zastosowań jak kompozyty węglowe, filamenty 3d, farby czy polimery oraz specjalizuje się w produkcji i sprzedaży hybrydowych lakierów do paznokci oraz szerokiej gamy produktów i akcesoriów kosmetycznych. Spółka zajmuje się również sprzedażą innowacyjnej odzieży UV przeznaczonej dla kobiet. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2021 r.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału