W ramach XI edycji konferencji INVEST CAFFS – prestiżowego wydarzenia gromadzącego kluczowych uczestników rynku inwestycyjnego – odbędzie się wyjątkowy panel dyskusyjny moderowany przez Grzegorza Kiszluka a poświęcony MARCE NARODOWEJ. Jedną z uczestniczek panelu będzie Ewa Trzcińska, prezes Polskiej Izby Biznesowej we Włoszech CAPI z siedzibą w Bolonii.
Strategia promocji Polski: Czy potrzebujemy wspólnej Marki Narodowej?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Strategia promocji Polski: Czy potrzebujemy wspólnej Marki Narodowej?
Powiązane
Maj bez nektaru. Pszczelarze zaczynają liczyć starty
13 minut temu
Boom na papiery wartościowe. Polacy kupują obligacje
17 minut temu
Polecane
10 biurowych historii, które brzmią jak fabuła serialu
33 minut temu
Gauff - Andriejewa: dwa sety rozstrzygnęły hit
1 godzina temu