Superbrands 2025: Outlety FACTORY w gronie najsilniejszych marek w Polsce

3 godzin temu

Sieć outletów FACTORY zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands 2025, przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku. To wynik największego w kraju badania konsumenckiego oraz głosowania wybitnych ekspertów z dziedziny komunikacji marketingowej i PR, badań oraz strategii. Twórcą marki FACTORY jest NEINVER – wiodący europejski inwestor, deweloper i zarządca centrów outletowych oraz lider rynku w Polsce i Hiszpanii.

FACTORY to wiodąca sieć centrów outletowych w Polsce, odwiedzana rocznie przez ponad 10 milionów klientów. Słynąca z zakupów światowych i lokalnych marek w stale obniżonych cenach, od ponad dwóch dekad na polskim rynku cieszy się wysoką rozpoznawalnością oraz bardzo dobrymi ocenami konsumentów i partnerów handlowych.

Konkurencyjny kanał sprzedaży

Marka FACTORY od lat wyznacza wysokie standardy w swojej kategorii, ugruntowując status wysoce konkurencyjnego kanału sprzedaży i przyjaznego miejsca zakupów, przynoszącego klientom wyjątkową wartość oraz wysoki poziom doświadczeń zakupowych. Outlety FACTORY to centra handlu, kojarzone z wysokim poziomem satysfakcji i pozytywnymi emocjami, towarzyszącymi poszukiwaniu okazji produktowych i cenowych. Dzięki atrakcyjnej ofercie zakupowej i dogodnym lokalizacjom w dużych aglomeracjach miejskich, zajmują stałe miejsce w ścieżkach zakupowych klientów, niejednokrotnie pełniąc rolę miejsca pierwszego wyboru.

– Tytuł Superbrands jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem, potwierdzającym, iż realizowana konsekwentnie strategia rozwoju marki – silnej, przyjaznej klientom i efektywnej biznesowo – przynosi jak najlepsze efekty. Od 23 lat menadżerowie NEINVER budują najsilniejszą markę outletową na polskim rynku, angażując swoją wiedzę, doświadczenie i pasję. To nagroda, która motywuje nas do dalszego rozwoju i jeszcze większego skupienia na jakości doświadczeń zakupowych oraz odpowiedzialnym prowadzeniu biznesu. – mówi Agnieszka Chomczyk, Marketing Manager NEINVER w Polsce.

Centra FACTORY są zarządzane w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, z poszanowaniem dla środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, ze szczególną dbałością o komfort osób funkcjonujących na co dzień z ograniczeniami. To efekt realizacji strategii „Building Tommorow”, autorstwa NEINVER, odzwierciedlającej jej filozofię prowadzenia biznesu, co ma niebagatelny wpływ na budowanie siły marki FACTORY na handlowej mapie Polski.

Prestiżowy ranking marek oparty na opinii Polaków i ekspertów

Najsilniejsze marki na polskim rynku, wśród których znalazło się FACTORY, oceniali uczestnicy największego sondażu konsumenckiego, w którym wzięło udział 6 tysięcy respondentów w wieku od 18 do 65 lat. Zrealizowano go metodą CAWI. Jak podkreśla autorka metodologii prof. Dominika Maison, ekspertka w dziedzinie badań opinii i rynku oraz psychologii konsumentów: „Struktura próby była reprezentatywna dla mieszkańców Polski według płci, wieku i wielkości miejsca zamieszkania, dlatego możemy powiedzieć, iż wyniki odzwierciedlają to, co Polacy myślą o markach.” Przyznaniu tytułów Superbrands towarzyszy również ocena Rady Marek, złożonej z najwybitniejszych ekspertów w dziedzinie brandingu, reklamy, marketingu i PR.

Superbrands to niezależna organizacja, od 30 lat promująca ideę brandingu. Swój początek wzięła od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji, poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Projekt jest obecny w 90 krajach – w Polsce od 2005 roku.

Idź do oryginalnego materiału