Supermarket delio z apką na telefony. Żabka rozwija jednocześnie dwa modele zakupów pod drzwi

1 rok temu

Za delio odpowiada należąca do Żabki spółka Lite e-Commerce. Sieć ma już inny biznes z tego segmentu – Żabkę Jush

Supermarket online delio uruchomił własną aplikację na telefony. Wcześniej zakupy można było robić za pośrednictwem strony internetowej. Apka pozwala na składanie zamówień i opłacanie ich kartą lub Blikiem. W marketach Google Play i App Store pojawiła się 4 października.

Za rozwoj delio odpowiada spółka Lite e-Commerce, podmiot z grupy Żabka. Supermarket, świadczący usługi w ramach tzw. e-grocery (sklep spożywczy online), został uruchomiony na początku 2022 roku. W wybranych dzielnicach mogą z niego korzystać mieszkańcy Warszawy, a od września także Krakowa.

Przeczytajcie także: InPost Fresh dostarcza żywność już w całej Polsce

Żabka rozwija za pośrednictwem Lite e-Commerce jednocześnie dwie usługi związane z dowozem zakupów. Poza delio pozostało Żabka Jush. Są jednak między nimi różnice. Jush stawia na szybkość (q-commerce, czyli dostawy w mniej niż godzinę) i zapewnia, iż zakupy dostarczy w choćby 15 minut od złożenia zamówienia. Rozwożone są z tzw. dark store'ów, a w ofercie znalazły się produkty znane z sieci Żabka.

Przeczytajcie także: Duża zmiana w Allegro Pay Business

Inny model działania ma delio. W tym wypadku startup Lite e-Commerce postawił na szerszą ofertę i mniej ekspresowe dostawy. Choć przez cały czas zakupy mają docierać pod drzwi szybko, bo choćby w godzinę od złożenia zamówienia. Oferta delio jest bardziej obszerna, można tam znaleźć świeże produkty itp. Gdy debiutowało w Krakowie, sieć chwaliła się, iż klienci mogą wybierać spośród 5 tys. towarów. W przypadku Jush mowa o około 1,3 tys.

Delio idzie podobną drogą co Jush. Obydwie usługi debiutowały w Warszawie, a później trafiły do Krakowa. Niedawno opisywaliśmy, iż Jush dotarło m.in. do Poznania.

Idź do oryginalnego materiału