Supermarketyzacja 2.0 w Lidlu! Niemiecki gigant wdroży nowy wizerunek w całej Europie
Zdjęcie: Nowoczesna fasada Lidla na Słowacji, w połączeniu z kolorowymi muralami, sygnalizuje, jak największy dyskont w Europie ewoluuje w kierunku atrakcyjności supermarketu. (Sebastian Rennack)
Lidl wkracza w nową fazę na Słowacji, wykraczając poza ekspansję asortymentu, w kierunku silniejszej adaptacji lokalnej. Krajowe pochodzenie świeżej żywności i asortyment dostosowany do potrzeb klientów z miast podkreślają tę zmianę. Jednocześnie dyskont wzmacnia swoją konkurencyjność cenową poprzez jasną komunikację wartości i koncentrację na efektywności w sklepach.

2 miesięcy temu






![Przedświąteczna wojna na promocje zwolniła wzrosty cen żywności w sklepach [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/05/promocje-mondaynews.jpg)

