Sweet Lands autorstwa Uchibacoya wprowadza feudalny akcent anime do Candy Land

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


King Sugar Syrup, władca Słodkiej Krainy, jest na łożu śmierci. Bez niego królestwo popadnie w ruinę. W ostatnich dniach swoich dni wezwał do zorganizowania konkursu w celu znalezienia swojego następcy: tron ​​otrzyma ten, kto potrafi zamienić wyznaczoną ziemię w zamożny naród. Ty, szlachetny mieszkaniec cukierków, musisz współpracować z lokalnymi obywatelami, aby przekształcić swoje królestwo z prostego społeczeństwa cukrowego w pełnoprawne królestwo słodyczy.

Takie jest założenie Słodkie Krainygra planszowa w fazie rozwoju japońskiego studia gier Uchibacoya. Znany z gier takich jak Ogród Wodny I Ostia (który, podobnie jak ten projekt, został początkowo sfinansowany na Kickstarterze) Uchibacoya stała się wschodzącą gwiazdą wśród twórców gier stołowych w Japonii. I chociaż to miało miejsce trudności produkcyjne w przeszłości wszystko wskazywało na znacznie bardziej dojrzałe podejście, tym razem.

Jego najnowszy projekt, Słodkie Krainy łączy strategiczną grę planszową w europejskim stylu z artystycznym zacięciem i innowacyjnym projektem, z którego wydawca stał się znany od czasu ich premiery w 2019 r. W niecały tydzień kampania znacznie przekroczyła pierwotny cel wynoszący 10 000 dolarów — zarabiając więcej ponad 350 000 dolarów w momencie publikacji, co pokazuje entuzjazm branży gier planszowych dla rosnącego ruchu międzynarodowych projektantów gier i pracy, jaką wnoszą do tego medium.

Słodkie KrainyPodejście do zarządzania zasobami w centralnej rozgrywce wykracza poza znane gry, takie jak Osadnicy z Catanu. Inaczej Catangra uwzględnia nie tylko dobra materialne danej krainy, ale przede wszystkim współpracę z jej mieszkańcami. The Słodkie Krainy Kickstarter twierdzi, iż produkt końcowy będzie zawierał prawie 200 indywidualnie spreparowanych kart obywatelskich, które zamienią tych teoretycznych cukierków w ludzi z krwi i kości – hm, czekolady i syropu kukurydzianego. Motywy monarchii, odpowiedzialności społecznej i industrializacji (wraz z malowniczą ilustracją pastoralną) ocierają się o estetykę w stylu Miyazakiego, bez zagłębiania się w komentarz społeczny, który zmieniłby tę stosunkowo beztroską grę planszową w pełną krytykę feudalnych struktur władzy .

Wiele warunków zwycięstwa i 14 różnych opcji postaci, każda z własnymi mocnymi stronami i podejściem do budowania miasta, oferują możliwości szerokiej gamy stylów gry, podczas gdy potencjalni monarchowie budują infrastrukturę, inwestują w uprzemysłowienie technologii i współpracują z mieszkańcami, aby stać się najbardziej zamożna kraina. Inwestycje te, reprezentowane przez ponad 450 drewnianych żetonów i stojaków, obejmują laboratoria badawcze kartonów po mleku, wieże zegarowe z lodami, budynki Brownie, namioty z serem i domy z kremem.

Chociaż początkowy poziom finansowania Słodkie Krainy kampania jest trochę droga — najniższy poziom wsparcia zaczyna się od 89 USD — te skomplikowane, dotykowe elementy pokazują, dokąd zmierzają te koszty. Dla dorosłych Cukierkowa Kraina miłośników, fanów gier planszowych w stylu europejskim, a choćby Wentylatory wymiaru 20 chcą przeżyć swoje Korona Cukierków fantazja, wsparcie Słodkie Krainy” to szansa na otrzymanie złożonej gry opartej na strategii, przy jednoczesnym wsparciu gwałtownie rozwijającego się ekosystemu międzynarodowych projektantów.

The Słodkie Krainy Akcja trwa do środy, 27 listopada.



Source link

Idź do oryginalnego materiału