Synteza wygody i doświadczeń zakupowych, czyli Douglas stawia na strategię omnichannel

19 godzin temu

Jednym z kluczowych elementów sukcesu Douglas na rynku e-commerce jest strategia omnichannel, która łączy zalety zakupów online i offline, oferując klientom pełną elastyczność i synergię doświadczeń.

Dzięki temu konsumenci mogą swobodnie korzystać z usług Douglas niezależnie od tego, czy preferują zakupy w perfumeriach stacjonarnych, czy online. Douglas wprowadził szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają i uprzyjemniają proces zakupowy – od możliwości składania zamówień online z pomocą konsultanta w perfumerii, po usługę Click & Collect.

Rozwiązania wpływająca na wygodę zakupów

Click & Collect to usługa, która cieszy się ogromnym powodzeniem – klienci mogą zamówić produkty online i odebrać je w perfumerii, unikając kosztów dostawy. Nowym i niezwykle atrakcyjnym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia odbiór zamówionych produktów w ciągu zaledwie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkie i wygodne zakupy. Click & Collect Express został wprowadzony kilka miesięcy temu, a już stanowi połowę wszystkich zamówień Click & Collect.

Strategia omnichannel Douglas to również darmowa dostawa dla zamówień powyżej 150 zł lub przy zakupie dowolnego produktu z kolekcji Douglas Collection. Klienci doceniają również możliwość otrzymywania próbek innych produktów przy zakupach oraz drobnych upominków przy większych zamówieniach, co znacznie podnosi atrakcyjność zakupów online. W ten sposób sieć perfumerii skutecznie buduje lojalność swoich klientów, oferując im wygodę, elastyczność i liczne korzyści.

Mocna pozycja w kanale e-commerce

Douglas nieustannie wyznacza trendy na rynku beauty, a kategoria skincare stanowi jeden z kluczowych filarów tego sukcesu. Dzięki połączeniu szerokiej oferty, eksperckiej obsługi, innowacyjnych rozwiązań e-commerce i integracji kanałów sprzedaży, Douglas umacnia swoją pozycję na rynku e-commerce w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry. Klienci doceniają markę nie tylko za różnorodność produktów, ale również za wygodę, jaką oferuje strategia omnichannel oraz za zaufanie, które budowane jest przez lata dzięki profesjonalnemu podejściu i wsparciu ekspertów.

Douglas Group oferuje unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. W roku obrotowym 2022/23 Grupa Douglas wygenerowała sprzedaż netto w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.

Idź do oryginalnego materiału