Czy sztuczna inteligencja może być tak samo "ludzka" jak pracownik banku? Z jednej strony banki zwijają tradycyjne placówki, z drugiej – chwalą się wielkimi inwestycjami w sztuczną inteligencję. I spodziewają się miliardów zaoszczędzonych dzięki AI. Kto choć raz próbował wyjaśnić pomyłkę na wyciągu lub dowolny inny problem z pomocą bota, ma prawo zapytać: czy to w ogóle ma sens? Nie lubimy AI w bankach, ale oni mówią, iż to się zmieni. Oto cztery kroki do tego, byśmy pokochali bankową AI
Sztuczna inteligencja w bankach: na razie jej nie lubimy, ale oni twierdzą, że… to się zmieni. Cztery kroki do tego, byśmy pokochali bankową AI
6 miesięcy temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Sztuczna inteligencja w bankach: na razie jej nie lubimy, ale oni twierdzą, że… to się zmieni. Cztery kroki do tego, byśmy pokochali bankową AI
Powiązane
Byk w galopie! S&P 500 na 7700?!
13 minut temu
KGHM stawia na innowacje
5 godzin temu
Świąteczne zakupy. Handel manipuluje promocjami
7 godzin temu
Polecane
Kolejne starcie Amerykanek. Doszło do rewanżu
3 godzin temu
Handel pod presją kosztów
5 godzin temu
Aryna Sabalenka znów na korcie. Dwa sety i było po meczu
5 godzin temu
Te liczby szokują! Tyle cudzoziemców pracuje w Polsce
8 godzin temu











