Czy sztuczna inteligencja może być tak samo "ludzka" jak pracownik banku? Z jednej strony banki zwijają tradycyjne placówki, z drugiej – chwalą się wielkimi inwestycjami w sztuczną inteligencję. I spodziewają się miliardów zaoszczędzonych dzięki AI. Kto choć raz próbował wyjaśnić pomyłkę na wyciągu lub dowolny inny problem z pomocą bota, ma prawo zapytać: czy to w ogóle ma sens? Nie lubimy AI w bankach, ale oni mówią, iż to się zmieni. Oto cztery kroki do tego, byśmy pokochali bankową AI
Sztuczna inteligencja w bankach: na razie jej nie lubimy, ale oni twierdzą, że… to się zmieni. Cztery kroki do tego, byśmy pokochali bankową AI

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Sztuczna inteligencja w bankach: na razie jej nie lubimy, ale oni twierdzą, że… to się zmieni. Cztery kroki do tego, byśmy pokochali bankową AI
Powiązane
Koniec gazu z Rosji. Bruksela stawia szlaban
58 minut temu
Polecane
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (18.06.25)
38 minut temu
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zmieni się w nową dzielnicę 🎥
1 godzina temu