Szwajcarski luksus ląduje w Warszawie. Marka Longines otworzyła swój pierwszy butik w Polsce

11 godzin temu

Szwajcarska marka zegarmistrzowska Longines, znana z mistrzowskiego rzemiosła i ponadczasowej elegancji, otworzyła swój pierwszy butik w Polsce, który jest zlokalizowany w Galerii Westfield Mokotów w Warszawie. Stanowi on istotny krok w budowaniu wizerunku marki Longines na krajowym rynku.

Nowy butik Longines mieści się na poziomie 0 galerii i zajmuje powierzchnię 50 m kw.. Klienci mogą liczyć nie tylko na elegancką przestrzeń zakupową, ale także na unikatową ofertę dostępną wyłącznie w tej lokalizacji.

– Wspólnie z zespołem zrealizowaliśmy projekt, którego zwieńczeniem było otwarcie butiku Longines 1 października br. w Galerii Westfield Mokotów. Pierwszy butik marki w Polsce to istotny krok w rozwoju obecności Longines na rynku polskim – napisała na LInkedin Olga Szczygieł Marketing Specialist Longines.

Precyzja, luksus, estetyka

Wnętrze butiku zostało zaprojektowane tak, aby odzwierciedlać szwajcarską precyzję i jakość, z jaką tworzone są zegarki Longines.

Charakterystyczna granatowo-biała kolorystyka wnętrza nawiązuje do estetyki Longines i tworzy elegancką, a zarazem komfortową przestrzeń sprzyjającą zakupom. Elementy z ciemnego drewna dodają butikowi luksusowego charakteru, a kameralna atmosfera umożliwia spokojny wybór zegarka.

W ofercie butiku znajduje się niemal 400 modeli zegarków, zarówno te z regularnych kolekcji marki, jak i unikatowe modele dostępne wyłącznie w tej lokalizacji. W butiku klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi premierami marki wcześniej niż w innych autoryzowanych punktach sprzedaży.

Longines jest obecny w ponad 150 krajach

Manufaktura zegarmistrzowska Longines z siedzibą w szwajcarskim Saint-Imier od 1832 roku, legitymuje się ekspercką wiedzą przesiąkniętą tradycją, elegancją i wydajnością. Poprzez wielopokoleniowe doświadczenia w roli oficjalnego chronometrażysty imprez o randze mistrzostw świata oraz jako partner międzynarodowych federacji sportowych, Longines nawiązał silne i długotrwałe relacje ze światem sportu. Marka słynąca z wyjątkowej elegancji swoich czasomierzy jest członkiem Swatch Group Ltd., wiodącego producenta zegarków na świecie. Korzystający z emblematu uskrzydlonej klepsydry Longines jest obecny w ponad 150 krajach na całym świecie.

Idź do oryginalnego materiału