T-Mobile Polska utrzymuje tempo wzrostu. Co napędza dobrą passę operatora?

5 godzin temu
Zdjęcie: T-mobile


W pierwszym kwartale 2025 roku T-Mobile Polska odnotował wzrost kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych. Skorygowany zysk EBITDA AL sięgnął 475 mln zł, co oznacza wzrost o 5% rok do roku. Przychody również wzrosły – do 1,8 mld zł – a baza klientów osiągnęła 12,6 mln, w tym ponad 400 tys. użytkowników internetu stacjonarnego.

Za dobrymi wynikami stoją nie tylko inwestycje w infrastrukturę 5G i światłowód, ale przede wszystkim skuteczna strategia konwergencji – sprzedaży więcej niż jednej usługi jednemu klientowi. Wzrost liczby abonentów o 241 tys. i klientów konwergentnych potwierdza, iż T-Mobile z powodzeniem buduje lojalność poprzez ofertę pakietową.

To, co wyróżnia T-Mobile na tle konkurencji, to rosnące przychody średnie na użytkownika (ARPU) – efekt nie tylko szerszej oferty, ale też skutecznego pozycjonowania marki jako dostawcy kompleksowych usług cyfrowych. Operator zyskuje na rosnącym popycie na stabilne łącze domowe, usługi rozrywkowe i bezpieczeństwo online – zwłaszcza w segmencie klientów indywidualnych i MŚP.

Jeśli obecne tempo zostanie utrzymane, T-Mobile umocni swoją pozycję jako jednego z liderów rynku, skutecznie balansując między ofensywą inwestycyjną a stabilnym wzrostem przychodów. W branży, gdzie lojalność klientów bywa ulotna, długoterminowa strategia konwergencji może okazać się przewagą trudną do skopiowania.

Idź do oryginalnego materiału