23 października UNIQLO ponownie otworzyło swój sklep w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Nowy sklep, który pierwotnie działał od 2022 r. jako pop-up, został całkowicie przebudowany i przekształcony w regularną przestrzeń handlową. To już druga stała lokalizacja japońskiej marki w centrum Warszawy – obok sklepu UNIQLO w Westfield Arkadia.
Uroczystość otwarcia, uświetniona występem tradycyjnych bębnów taiko i symbolicznym przecięciem wstęgi, zgromadziła licznych miłośników nowoczesnej, funkcjonalnej mody oraz lokalnych partnerów: Olę Niepsuj, CD PROJEKT RED i BAKEN. Nowy sklep w samym sercu miasta ma stał się kluczowym punktem dla miłośników LifeWear – prostych, wysokiej jakości ubrań na co dzień.
Już od godziny 9:00 entuzjaści marki ustawiali się w kolejce, by jako pierwsi zobaczy nową przestrzeń sklepu i skorzysta ze specjalnych promocji. Wydarzenie to stanowi istotny etap w dalszym rozwoju UNIQLO na polskim rynku.

UNIQLO nieustannie rozwija sieć dużych sklepów w kluczowych miastach i lokalizacjach na świecie, umacniając swoją pozycję jako marka globalna. w tej chwili UNIQLO posiada ponad 2 500 sklepów w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Cała grupa Fast Retailing liczy już blisko 3 600 punktów sprzedaży.
Nowoczesna przestrzeń UNIQLO Wars Sawa Junior
W pełni zmodernizowany sklep UNIQLO w Domach Towarowych Wars Sawa Junior zwiększył swoją powierzchnię z 800 m kw. do 1420 m.kw. Sklep marki mieści się na dwóch piętrach i ma do dyspozycji znaczącą przestrzeń biurową. Dla wygody klientów udostępniono kilka przymierzalni, a także 16 kas samoobsługowych.
Sklep UNIQLO oferuje pełną gamę produktów LifeWear – koncepcji ułatwiającej codzienne życie. Oznacza innowacyjne, wygodne i ponadczasowe projekty, doceniane przez klientów na całym świecie. Wśród kluczowych produktów, które zajmują centralne miejsce w sklepie, znajdują się m.in. kolekcje HEATTECH, Extra Fine Merino, 100% Cashmere oraz PUFFERTECH.
Obok pełnego asortymentu LifeWear, odświeżony sklep oferuje popularną usługę UTme!, umożliwiającą klientom naniesienie unikatowych grafik na koszulki i torby. Po raz pierwszy w Polsce dostępne jest również RE.UNIQLO STUDIO – przestrzeń, w której można naprawi odzież UNIQLO, np. doszywając guziki, reperując dziury czy wzbogacając ubrania o tradycyjne japońskie przeszycia sashiko. Studio umożliwi także personalizację poprzez haft oraz zakup odzieży upcyklingowanej.
W dniach 23 – 31 października klienci mogą korzysta ze specjalnych ofert. Wśród produktów objętych promocją znajdą się: kultowe koszulki HEATTECH, lekkie i ciepłe kurtki PUFFERTECH, klasyczne Fleece oraz miękkie swetry z przędzy Soufflé Yarn. W ofercie dostępne są również wyjątkowe kolekcje z limitowanych współprac: UNIQLO i JW Anderson oraz Uniqlo U, tworzone przez dyrektorów artystycznych Christophe’a Lemaire’a i Sarah-Linh Tran.
Współprace z lokalnymi twórcami

Z okazji otwarcia, UNIQLO nawiązało współpracę z warszawskimi partnerami, aby uhonorowa lokalną kulturę i twórczość. Wspólnie przygotowali oni unikalne grafiki dostępne w usługach personalizacji UTme! (nadruki na koszulkach i torbach) oraz ekskluzywne hafty w ramach debiutującej w polskim sklepie strefy RE.UNIQLO STUDIO.
Artystka Ola Niepsuj opracowała trzy wzory inspirowane legendą o Warsie i Sawie oraz tradycyjną sztuką ludową “wycinanki”. Jej prace zdobią nie tylko personalizowane produkty, ale również mural wewnątrz sklepu, wprowadzając element polskiego dziedzictwa w przestrzeń UNIQLO.
Renomowany producent gier CD PROJEKT RED stworzył sześć ekskluzywnych projektów graficznych, upamiętniających 10. rocznicę premiery kultowej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Natomiast warszawska piekarnia i bar BAKEN przeniosły swoją skandynawską estetykę w cztery dodatkowe wzory nadruków i haftów.






2 tygodni temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




