Targi IFA w Berlinie powracają z obchodami 100. rocznicy

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


WIELKIE święto technologii. Tak można opisać kolejną edycję targów IFA 2024. Odbywające się w Berlinie w Niemczech targi IFA 2024 to niezbędne globalne targi technologiczne, które poruszają rynki, inspirują kupujących i wyznaczają przyszłość elektroniki użytkowej i sprzętu AGD do pracy, domu i zabawy. Edycja 2024 świętuje 100 lat targów IFA nową marką, nowym formatem i nowymi ulepszonymi obszarami biznesowymi. Targi IFA 2024 odbędą się w dniach 6–10 września.

WIELKIE święto technologii. Tak można opisać kolejną edycję targów IFA 2024. Odbywające się w Berlinie w Niemczech targi IFA 2024 to niezbędne globalne targi technologiczne, które poruszają rynki, inspirują kupujących i wyznaczają przyszłość elektroniki użytkowej i sprzętu AGD do pracy, domu i zabawy. Edycja 2024 świętuje 100 lat targów IFA nową marką, nowym formatem i nowymi ulepszonymi obszarami biznesowymi. Targi IFA 2024 odbędą się w dniach 6–10 września.

W 1930 roku Albert Einstein otworzył IFA kultowym przemówieniem o radiu jako produkcie boskiej ciekawości i zabawowego instynktu badaczy, którzy uczynili komunikację dostępną dla wszystkich. W 2024 roku IFA przywraca Einsteina do życia dzięki rzeczywistości rozszerzonej, aby zainspirować wszystkie pokolenia. To tylko jedna z niezliczonych inicjatyw, aby uczcić 100 lat wiodących światowych targów elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego.

Gdy największe na świecie targi elektroniki użytkowej i sprzętu AGD będą obchodzić swoje 100. urodziny we wrześniu, znane inicjały IFA zostaną zaprezentowane w nowym projekcie (napis IFA i grafiki dostępne w tej chwili są oficjalne, ale tymczasowe). Jednak rebranding na 100. urodziny IFA będzie czymś więcej niż tylko nowym logo.

Jak stwierdza Leif Lindner, nowy dyrektor generalny IFA Management, „IFA to jedne z najbardziej tradycyjnych targów na świecie, a zatem szanowana marka w branży targowej. Ostatnie logo zostało odświeżone na początku lat 2000., więc nadszedł czas, abyśmy odnowili świat marki IFA. Podczas briefingu upewniliśmy się, iż rebranding oddaje hołd początkom marki, a jednocześnie jest w stanie przenieść ją w przyszłość”.

IFA Management GmbH, w ścisłej współpracy ze swoimi udziałowcami – gfu Consumer & Home Electronics GmbH, właścicielem praw do marki IFA, oraz Clarion Ltd – zainicjowało dalekosiężny proces przeprojektowania całego środowiska marki IFA. Według Sary Warneke, dyrektor zarządzającej gfu Consumer & Home Electronics, inicjały IFA, które do tej pory oznaczały „Internationale Funkausstellung”, będą teraz kojarzone ze sloganem „Innovation für Alle”, który w języku angielskim brzmi również „Innovation for all”.

Nowa marka oddzieli również inicjały od Funk-Otto, rysunku czerwonej głowy i poprzedniego znaku towarowego IFA, który będzie teraz żył oddzielnie od samego logo. Kultowa głowa stworzona przez profesora Helmuta Lortza również obchodzi swoje 70. urodziny w 2024 r. i będzie eksponowana w całym programie.

Ale rocznica IFA to coś więcej niż tylko wizualna metamorfoza. Jeszcze przed otwarciem wystawy IFA promuje 100 różnych inicjatyw, które mają być obchodzone, w tym nowe działania w Berlinie, które odbędą się również w dniach wystawy. Obejmują one koncerty na żywo w IFA Sommergarten Live i nowo utworzoną strefę THE 13, w której odbędą się warsztaty DJ-skie, występy i ekskluzywne okazje do nawiązywania kontaktów we współpracy ze znanymi markami. Odbędzie się szczyt na temat zrównoważonego rozwoju i kolejny na temat sztucznej inteligencji. A IFA100 The Exhibition będzie również eksplorować historię i przyszłość urządzeń gospodarstwa domowego, rozrywki, fotografii i nie tylko.

Nowe marki i obszary wzrostu

Edycja targów w 2024 r. wprowadzi nowe obszary biznesowe, a także rozszerzy udane inicjatywy z ostatnich lat. Obejmuje to Trade Lounge, idealne miejsce do pracy, nawiązywania kontaktów lub po prostu odpoczynku. Otwarte codziennie od 8 rano, oferuje bezpłatne śniadanie i napoje podczas pobytu.

Nie tylko przyciągając nowe pokolenie odwiedzających, IFA wita również całą gamę nowych marek. W 2024 r. targi poszerzą 5 kluczowych obszarów wzrostu: Komunikacja i łączność, IFA Photo, Tworzenie wideo i treści, Sprzęt gospodarstwa domowego, Audio oraz Fitness i zdrowie cyfrowe. A bezprzewodowy dźwięk będzie naturalnie w centrum uwagi, a jedną z potwierdzonych inicjatyw jest Bluetooth Auracast obszar demonstracyjny.

Tradycyjna IFA Global Markets 2024, dedykowana międzynarodowa platforma sourcingowa IFA, łącząca producentów, dostawców i marki, które jeszcze nie zostały odkryte, powraca w 2024 r., ale w innej lokalizacji. IFA Global Markets odbędzie się w centrum wydarzeń STATION Berlin, połączonym z Messe Berlin regularnymi autobusami wahadłowymi. Ta strefa B2B to miejsce, w którym można odkryć pionierskie marki z całego świata, pogrupowane według kategorii: AGD, Energia i zasilanie, Inteligentne życie, Audio i wideo oraz Elektronika mobilna i akcesoria. IFA Global Markets to miejsce, w którym warto być dla OBM, OEM i ODM elektroniki użytkowej i domowej.

IFA planuje również wykorzystać swój sukces, rozszerzając swoją ofertę cyfrową i markę IFA Next, aby dodać do wydarzenia więcej start-upów i innowacyjnych produktów. IFA Next (podobne do CES Eureka Park, ale znacznie mniej chaotyczne) połączy się z obszarami wystawowymi skupionymi na AI i zrównoważonym rozwoju.

IFA Berlin jest teraz zarządzana przez IFA Management GmbH – spółkę joint venture założoną przez gfu Consumer & Home Electronics GmbH wspólnie z Clarion Events Ltd, jednym z wiodących niezależnych organizatorów wydarzeń na świecie. Partnerstwo niedawno mianowało Leifa Lindnera nowym dyrektorem zarządzającym IFA Management. Lindner odpowiada za planowanie i wdrażanie IFA Berlin 2024, wraz z współdyrektorem zarządzającym Jörgiem Arntzem. Leif Lindner wnosi ponad 25 lat doświadczenia w branży, w tym znaczący staż w Samsung Electronics Germany.

Odwiedzający targi IFA 2024 powinni zaplanować przyjazd na ogromne Berlin Messe pociągiem (Deutsche Bahn), albo od północnego, albo południowego wejścia. Teren Berlin Messe jest ogromny, a samo show zajmuje wiele hal, z których niektóre mają podłogi. Znalezienie adekwatnych wyjść i wejść jest kluczowe, a wiedza o tym, kiedy wyjść do wewnętrznych ogrodów, aby przejść przez Messe na drugą stronę, lub kiedy przesiąść się z hali do hali, jest kluczowa. Zdecydowanie zaleca się planowanie wizyt u wystawców w zależności od lokalizacji.

www.ifa-berlin.com



Source link

Idź do oryginalnego materiału