26 listopada sieć ALDI otworzyła 400. sklep w Polsce. Świętowanie tego wyjątkowego jubileuszu przypadło na Tarnobrzeg. A konkretnie – nowy sklep ALDI przy ulicy Kwiatkowskiego, na terenie nowo powstałego centrum handlowego Rock Park. Sieć nie zatrzymuje się na liczbie 400 sklepów – jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie kilkunastu kolejnych placówek.
– Rok 2025 jest dla naszej sieci przełomowy. Otworzyliśmy już 400. sklep w Polsce i nie zwalniamy tempa. Naszym celem jest dalsza ekspansja i konsekwentne budowanie marki ALDI na polskim rynku. Inwestujemy w nowe technologie, rozwój systemów logistycznych i rozwiązania przyjazne klientom, by codzienne zakupy były jeszcze bardziej proste i dostępne. To dla nas duży krok naprzód i dowód, iż strategia ALDI przynosi efekty – podkreśla Octavian Preda, wiceprezes Zarządu ALDI Polska.
Nowy koncept wizualny
Łączna powierzchnia najnowszego ALDI wynosi ok. 1000 m2. 400. sklep został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w układzie działów, jaki i samego asortymentu. Istotnym wyróżnikiem ALDI jest aranżacja powierzchni handlowej, oferująca prawdziwy komfort poruszania się po sklepie. Nie brakuje tu również udogodnień dla klientów: 6 kas samoobsługowych, intuicyjny butelkomat. Od tego miesiąca w sieci ALDI dostępna jest też usługa cashback, umożliwiająca klientom wypłatę gotówki przy kasach.
Sklepy ALDI dla klientów są połączeniem przystępnej ceny i dobrej jakości. Dyskont oferuje wszystko, co potrzebne w codziennym życiu – od świeżych owoców i warzyw, po wybrane artykuły przemysłowe. istotną częścią strategii ALDI są marki własne. Zapewniają wyjątkową jakość w bardzo dobrej cenie. Wybór asortymentu marek własnych nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale jest przede wszystkim poprzedzany wnikliwymi testami, gwarantującymi najwyższe standardy jakościowe i surowcowe.

Debiut w Tarnobrzegu
400. sklep ALDI w Polsce jest jednocześnie debiutem tej marki w Tarnobrzegu i 9. sklepem w województwie podkarpackim. Dyskonter buduje w ten sposób swoją obecność nie tylko tam, gdzie marka ALDI jest już dobrze znana, ale także w miejscach, gdzie jest to oczekiwane przez klientów. Tylko w ostatnich miesiącach sieć zadebiutowała w takich miastach jak np. Syców, Gostyń, Skierniewice, Słubice czy Luboń. Wśród nowych lokalizacji, które są planowane jeszcze na 2025 rok, znajdą się natomiast m.in. Tulce, Blachownia, Goleniów, Grudziądz, Jędrzejów – to także miejsca, gdzie ALDI pojawi się z pierwszymi sklepami.
ALDI nie tylko otwiera kolejne sklepy, ale też modernizuje te istniejące. Inwestuje również w nowoczesne rozwiązania i zaplecze logistyczne. 400 sklepów to dowód postępującego wzrostu. W ciągu ostatnich dwóch lat firma zwiększyła swoją sieć o ponad 30 proc.. ALDI przygotowuje się też do uruchomienia trzeciego centrum dystrybucyjnego w Emilianowie. To inwestycja, która nie tylko zwiększy efektywność w transporcie, ale też wzmocni zrównoważony charakter łańcucha dostaw.
Globalna grupa
ALDI w Polsce posiada 400 sklepów i zatrudnia ponad 4700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymagań firmy odpowiedzialnej społecznie. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

17 godzin temu



![Tariq Al-Sakkaf, Change Lingerie: Stawiamy na franczyzę i podbój mniejszych miast. Celujemy w 150 salonów [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/change-shop3.jpg)




