Tchibo otworzyło pierwszy taki lokal w Polsce

1 tydzień temu

Marka Tchibo otworzyła nowy, wyjątkowy lokal w Centrum Handlowym Batory w Gdyni. Lokal wpisuje się w nową strategię firmy, która mocy akcent kładzie na strefę kawiarnianą.

Lokal w Gdyni jest jednak pod pewnym względem nowatorski – to pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie od części sklepowej.

– Zapraszamy do nowo otwartej kawiarni Tchibo oraz sklepu w nowej odsłonie w Centrum Handlowym Batory w Gdyni. Tym razem zdecydowaliśmy się na wydzielenie strefy kawiarnianej ze sklepu i zaaranżowanie jej w postaci wyspy w pasażu, gdzie klienci w przyjemnej atmosferze mogą delektować się pyszną kawą, słodkościami oraz przekąskami, a po chwili relaksu udać się na zakupy do naszego sklepu – komentuje Edyta Potera, szefowa ekspansji w Tchibo.

Nowa strategia Tchibo

Od początku 2024 roku marka Tchibo realizuje strategię skoncentrowaną na kawie, czego wyrazem jest między innymi kompleksowe przeformatowanie niektórych lokali. Pierwsza tego typu kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie pojawiła się wiosną tego roku na mapie Poznania (w Centrum King Cross Marcelin).

– jeżeli kawa, to Tchibo. Chcemy by ta myśl przyświecała miłośnikom kawy, niezależnie od tego, czy mają ochotę wypić ją w kawiarni, czy w domu. Zmiany w naszych punktach są wynikiem obserwacji trendów i wsłuchiwania się w oczekiwania konsumentów. Ci poszukują wiedzy na temat kawy, a Tchibo, jako marka z unikatową historią i tradycją, może ją zaoferować. Jesteśmy ekspertami i chcemy zwrócić uwagę klientów na możliwość skorzystania z doradztwa naszych pracowników i baristów, m.in. na temat przyrządzania, serwowania kawy, czy walorów smakowych poszczególnych wariantów – wyjaśniał wówczas Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa.

Lokal w nowej odsłonie można też znaleźć już w galerii Toruń Plaza.

Idź do oryginalnego materiału